کد خبر: ۱۵۵۰۹
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
دوم تیر ماه در فرابورس ایران رقم خورد:

اتمام پذیره نویسی صندوق "نارنج اهرم" در نخستین ساعت از مهلت پنج روزه

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری سهامی اهرمی نارنج امروز دوم تیرماه در فرابورس انجام و آیین اهدای لوح این صندوق با حضور مدیرعامل فرابورس ایران و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری ترنج برگزار شد.

به گزارش پرشین خبر از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، رضا درخشان فر عضو هیئت‌ مدیره و مدیر عامل مشاور سرمایه‌گذاری ترنج با اشاره به اینکه هم‌زمان با دهمین سالگرد تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری ترنج، پذیره‌نویسی صندوق سهامی اهرمی نارنج در فرابورس آغاز شد، گفت: پذیره‌نویسی صندوق سهامی نارنج با استقبال بسیار خوب بازار همراه بود به طوری که در ۳۷ دقیقه، تمامی ۵۰۰ میلیون واحد سرمایه‌گذاری قابل عرضه به فروش رسید.

به گفته درخشان فر، این صندوق به عنوان نهمین صندوق تحت مدیریت ترنج و ششمین صندوق اهرمی بازار سرمایه، آغاز به فعالیت می‌کند و این مجموعه بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بازار سرمایه یعنی صندوق افرا را تحت مدیریت دارد.

مدیرعامل مشاور سرمایه‌گذاری ترنج نسبت به بهبود وضعیت بازار اظهار امیدواری کرد و گفت: با توجه به تحولاتی که در بستر کلان اقتصاد کشور رخ خواهد داد اعم از کاهش نرخ سود بانکی و اوراق دولتی، اصلاح نرخ خوراک پالایشی‌ها، برداشتن سقف معافیت مالیاتی در قانون بودجه و ... امیدواریم توجه سرمایه‌گذاران به بازار سهام جلب شده و موج جدیدی در رشد بازار سهام را شاهد باشیم.

شایان ذکر است پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری اهرمی نارنج از امروز دوم تیرماه به مدت ۵ روز کاری با نماد «نارنج اهرم» در فرابورس ایران آغاز شد که در روز نخست، این پذیره‌نویسی به اتمام رسید.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>