email
save
کد خبر: ۱۵۱۰۲
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
با قابلیت های سامسونگ اکانت آشنا شوید

مدیریت چند دستگاه با یک حساب کاربری در سامسونگ اکانت

اگر شما یکی از دستگاه‌های هوشمند سامسونگ مثل گوشی، تبلت و... را در اختیار دارید و از قابلیت‌های این محصولات به شکل روزمره استفاده می‌کنید، برای بهره‌مندی حداکثری از سرویس‌ها و ویژگی‌های آن بیش از هر چیز به «سامسونگ اکانت» نیاز دارید.

به گزارش پرشین خبر؛ سامسونگ اکانت (Samsung Account)، کلید ورود شما به دنیای شگفت‌انگیز و هوشمند سامسونگ است و به چالش‌های اصلی شما در مورد افزایش امنیت دستگاه و داده‌های آن، ارتباط با سایر دستگاه‌های اکوسیستم گلکسی و یافتن دستگاه در زمان گم شدن، پاسخ می‌دهد.

با ورود به دنیای سامسونگ اکانت، مدیریت تمامی محصولات تنها با یک حساب واحد ممکن می‌شود. فقط کافی است که در سامسونگ اکانت عضو شده و حساب کاربری خود را فعال کنید. بدین ترتیب، بدون نیاز به عضویت چندباره، تمامی سرویس‌ها و خدمات سامسونگ در دسترس شما قرار می‌گیرد.
مدیریت چند دستگاه با یک حساب کاربری در سامسونگ اکانت
چرا باید سامسونگ اکانت داشته باشید؟
سامسونگ اکانت، سرویس عضویت در حساب کاربری سامسونگ و فضایی همه‌کاره به منظور انسجام بیشتر و کاربری آسان‌تر محصولات این شرکت است. این سرویس چند منظوره، بستری جامع و کاربردی برای شما فراهم می‌کند تا از طریق قابلیت‌های متنوع آن، تجربه کاربری اکوسیستم گلکسی را ارتقا دهید. حساب سامسونگ شما به صورت جامع روی تمامی دستگاه‌های هوشمند متصل در سراسر اکوسیستم فعال می‌شود و آنها را به صورت یکپارچه به یکدیگر مرتبط می‌کند.

بدین ترتیب تنها با یک بار ورود، از تمامی اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های سامسونگ در کنار پلتفرم SmartThings بهره‌مند می‌شوید.
با سامسونگ اکانت، جادویی که همیشه به دنبالش بودید، در دستان شماست. در ادامه با ما همراه باشید تا با قابلیت‌های جذاب این سرویس بیشتر آشنا شوید و ببینید که چگونه زندگی شما را آسان‌تر می‌کند.

سامسونگ اکانت چه سرویس‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟
سامسونگ اکانت شامل چهار بخش اصلی Find My Mobile، Sign in Just Once، Connect All Device و Peace of Mind به شرح زیر است:
• قابلیت Find My Mobile که توسط آن می‌توانید به راحتی از آخرین مکان دستگاه‌های هوشمند خود از گوشی گرفته تا تبلت Galaxy Tab، هدفون Galaxy Buds و ساعت هوشمند Galaxy Watch سامسونگ مطلع شوید. علاوه بر این، زمانی که به دستگاه خود دسترسی ندارید، امکان دانلود یا حذف داده‌های خصوصی از راه دور و در حالت خاموش نیز وجود دارد.

مدیریت چند دستگاه با یک حساب کاربری در سامسونگ اکانت
• Sign in Just Once قابلیتی است که اجازه می‌دهد فقط با یک بار ورود به سامسونگ اکانت خود، به تمامی اپلیکیشن‌ها و خدمات سامسونگ از قبیل: Samsung Wallet، Samsung Health، SmartThings و همچنین سایر سرویس‌ها دسترسی پیدا کنید. این امکان کاربردی، تجربه شگفت‌انگیز گلکسی را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اپلیکیشن Samsung Health کمک می‌کند داده‌های مربوط به سلامتی و تناسب اندام خود را دنبال کنید و پلتفرم SmartThings امکان کنترل و نظارت بر دستگاه‌های متصل در خانه‌های هوشمند شما را در هر کجا که هستید، فراهم می‌سازد.
• با Connect All Device، تمامی دستگاه‌های همراه هوشمند سامسونگ مانند: گوشی، تبلت، هدفون یا لپ‌تاپ به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل می‌شوند تا شما بتوانید جریان کاری خود را بدون معطلی و بی‌وقفه پیش ببرید. Samsung Note Sync اجازه می‌دهد ویرایش یک یادداشت سامسونگی را که از قبل روی گوشی خود ایجاد کرده‌اید، روی تبلت یا لپ‌تاپ خود ادامه دهید.

Multi Control امکان کنترل گوشی و تبلت هوشمند شما را از طریق ماوس و صفحه کلید لپ‌تاپ فراهم می‌کند. Buds Auto Switch نیز به صورت هوشمندانه، اتصال هدفون‌های Galaxy Buds به دستگاه‌های مختلف را جابجا می‌کند. بدین صورت اگر در حال استفاده از هدفون‌های خود روی تبلت یا لپ‌تاپ سامسونگ باشید و گوشی شما زنگ بزند، به طور خودکار به گوشی متصل می‌شود.
- در سامسونگ اکانت به کمک قابلیت‌های بخش Peace of Mind، امکانات امنیتی متنوعی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا از حریم خصوصی و داده‌های شخصی شما در برابر حملات سایبری مختلف محافظت می‌شود. Samsung Knox راهکار امنیتی این شرکت و یکی از ایمن‌ترین‌های جهان برای محافظت از داده‌های حیاتی در سراسر اکوسیستم گلکسی است. ناکس روی هسته مرکزی اندروید نصب می‌شود و با ایجاد یک لایه امنیتی، ایمنی دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

Samsung pass سرویس احراز هویت بایومتریک سامسونگ است که تنها از طریق حسگر تشخیص اثر انگشت یا عنبیه چشم اجازه دسترسی به امکانات مختلف را فراهم می‌کند. تمامی داده‌های بایومتریک شما نیز توسط ناکس محافظت می‎شوند تا با آسودگی کامل از دستگاه‌های هوشمند سامسونگ خود استفاده کنید.

ورود به حساب کاربری نیز برای امنیت بیشتر از چهار روش مختلف استفاده می‌کند که شامل: ارسال پیام متنی کد تایید، اپلیکیشن‌های احراز هویت شخص ثالث، دریافت اعلان روی یکی از دستگاه‌های سامسونگ و یا کد‌های بکاپ است.
مدیریت چند دستگاه با یک حساب کاربری در سامسونگ اکانت
• هوش مصنوعی گلکسی
• هوش مصنوعی موبایل از زمان معرفی Galaxy AI به عنوان جدیدترین فناوری سامسونگ در این حوزه، دنیای تازه‌ای از ارتباطات و خلاقیت را به روی کاربران خود گشوده است. قابلیت‌هایی همچون ترجمه زنده (Live Translate)، مترجم (Interpreter)، دستیار چت (Chat Assist)، Circle-to-Search، دستیار یادداشت (Note Assist) و... همگی تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای هوش مصنوعی را بر روی موبایل ارائه می‌دهند. نکته مهم اینکه برخی از قابلیت‌ها برای استفاده نیاز به ایجاد سامسونگ اکانت دارد و برخی دیگر نیز با داشتن سامسونگ اکانت بهینه‌تر می‌شود.
- دو قابلیت منحصربه‌فرد مترجم و ترجمه زنده، از جمله ویژگی‌هایی هستند که پیش شرط استفاده از آنها داشتن سامسونگ اکانت است. این قابلیت‌ها با اتصال به شبکه و ورود به حساب سامسونگ کاربر فعال می‌شود. ترجمه زنده، امکانی است که برقراری تماس با کاربران سایر زبان‌ها را آسان می‎کند. این قابلیت، مکالمات تلفنی را در لحظه ترجمه می‌کند و با برداشتن موانع زبانی، زمینه را برای برقراری تعاملات بین‌المللی فراهم می‌کند.

قابلیت مترجم نیز امکان ارتباط و تعامل را در هر زمان و مکانی فراهم می‌کند. قابلیت‌های مترجم و ترجمه زنده سامسونگ که پیش از این از ۱۳ زبان پشتیبانی می‌کرد، به تازگی با اضافه شدن زبان‌های عربی، اندونزیایی و روسی، به ۱۶ زبان ارتقا یافته است.
مدیریت چند دستگاه با یک حساب کاربری در سامسونگ اکانت
- هوش مصنوعی گلکسی تنها به توسعه ارتباطات و مکالمات محدود نمی‌شود و به کاربران کمک می‌کند تا خلاقیت خود را به کمک ویرایش و ثبت تصاویر بدیع پرورش دهند. ابزار‌های ویرایش Galaxy AI مانند پاک کردن (erase)، بازسازی و تلفیق (re-compose) و ریمستر (remaster)، به کاربر اجازه می‌دهد تا تصاویر گرفته شده را به شکل مد نظر خود در بیاورید.

Generative Edit از جمله این قابلیت‌هاست که این امکان را به کاربران می‌دهد تا بخشی از پس‌زمینه عکس‌ها را با تصاویر هوش مصنوعی مولد جایگزین کنند و از خلاقیت و نوآوری خود بهره ببرند. برای استفاده از قابلیت‌های Generative Edit علاوه بر اتصال به شبکه اینترنت نیاز است تا وارد سامسونگ اکانت خود شده باشید.

چطور یک سامسونگ اکانت بسازید؟
برای ساختن سامسونگ اکانت، می‌توانید از دو روش مختلف اقدام کنید و حساب کاربری خود را بسازید.
در روش اول، از گوگل اکانت خود، کمک بگیرید. برای این کار فقط کافی است با یک گوشی هوشمند سامسونگ، به بخش تنظیمات (Settings) رفته و روی سامسونگ اکانت (Samsung Account) بزنید. در این بخش، به سراغ گزینه ورود با گوگل (Sign in with Google) بروید و سپس، حساب فعال خود را انتخاب کنید. شما باید به حساب گوگل اجازه دسترسی داده و با تایید شرایط و قوانین پیش بروید.

در این مرحله، شماره تلفن خود را وارد کنید و منتظر دریافت کد عبور باشید. سپس، با وارد کردن کدی که به گوشی شما ارسال شده و تایید نهایی آن، سامسونگ اکانت شما ساخته می‌شود.
روش دوم، استفاده از ایمیل شخصی برای ساخت حساب جدید است. مانند روش اول، در تنظیمات (Settings) گوشی هوشمند خود، سامسونگ اکانت (Samsung Account) را انتخاب کنید. گزینه حساب کاربری ندارید؟ (Don’t have an account?) و به دنبال آن ایجاد حساب (Create account) را بزنید و با تایید قوانین، وارد مرحله بعدی شوید. فرم مربوطه را با اطلاعات شخصی خود پر کنید و با وارد کردن شماره تلفن، منتظر دریافت کد تایید باشید. در پایان نیز باید این فرآیند را تایید نهایی کنید تا سامسونگ اکانت شما ایجاد شود.
برای شما که از محصولات سامسونگ استفاده می‌کنید، سامسونگ اکانت ابزار همه‌کاره کنترل و مدیریت دستگاه و حتی خانه هوشمندتان است تا هر کجا که هستید، در امنیت کامل به تمامی عملکرد‌ها دسترسی داشته باشید. برای تجربه کاربری بهتر، سامسونگ اکانت خود را همین امروز بسازید و از مزایای این سرویس شگفت‌انگیز روی دستگاه‌های هوشمندتان بهره‌مند شوید.

 

ارسال نظر