email
save
کد خبر: ۱۵۵۶۷
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

پرداخت و تسویه بی سابقه مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت و تسویه بی‌سابقه مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: تأمین منابع برای تسویه ۲۳۰ هزار میلیارد ریالی مطالبات جامعه پزشکی، دانشگاه‌ها و مراکز درمانی از سازمان تأمین‌ اجتماعی اقدامی بی‌ نظیر از سوی دولت مردمی سیزدهم و متأثر از پیگیری‌ها و تأکیدات مستمر رییس‌ جمهور شهید و مساعدت و همراهی دولت بوده است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سید صولت مرتضوی» در نشست شورای عالی نظام پزشکی که با حضور «محمد رییس‌زاده» رییس کل سازمان نظام پزشکی برگزار شد با اشاره به تاکید رییس‌جمهور شهید، مبنی بر پرداخت مطالبات حوزه سلامت اظهارکرد: پرداخت مطالبات جامعه پزشکی، دانشگاه‌ها و مراکز درمانی از سازمان تامین اجتماعی آغاز شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت پرداختن به شخصیت شهید رییسی خاطرنشان کرد: نگاه شهید رییسی به حوزه سلامت، دانش داخلی و مباحث دانش بنیان ویژه بود و بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت نیز تاکید ویژه داشتند.
مرتضوی، بزرگان طب ایرانی را جزء برگزیدگان علم طب در دنیا عنوان کرد و گفت: جامعه پزشکی ایران میراث دار این طلایه داران بزرگ هستند.
در حاشیه این نشست و به دنبال تولید محتوای حرفه ای، استودیوی سازمان نظام پزشکی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.
دیوارنگاره این سازمان نیز به یاد اسطوره‌ها و تاریخ پزشکی ایران، نمایش افتخار گذشتگان و پیشرفت طب ایرانی و معرفی تمدن پزشکی ایران به نسل جوان با حضور مرتضوی افتتاح شد.
در این آیین «ایرج فاضل» رییس شورای عالی و هیات رییسه این شورا نیز حضور داشت.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>