کد خبر: ۱۵۵۱۳
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

مدیر عامل بیمه ایران از راهبرد توسعه بیمه های زندگی خبر داد

محمدرضا کشاورز مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران در بازدید ۴ ساعته از ساختمان پاسداران این شرکت از راهبرد خود برای فروش بیمه‌های زندگی خبر داد.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی بیمه ایران؛ محمدرضا کشاورز با خاطر نشان کردن اعتماد مردم به نشان تجاری بیمه ایران و نیز سابقه تمدن سازمانی ۸۸ ساله، اظهار داشت: بایستی در خصوص فروش بیمه‌های زندگی آگاهی بخشی و آموزش لازم به همکاران داده شود که بتوانند به توانایی اقناع مشتری و کسب رضایت او برسند.
وی تشریح کرد: لازم است نیاز مشتری کاملا شناسایی شود و همکاران به بازار رقابتی کاملا اشراف پیداکنند. باور دارم اگر با تحلیل و برنامه ریزی قبلی و استفاده از داده‌ها حرکت کنیم در بلندمدت به موفقیت خواهیم رسید.
رییس هیات مدیره بیمه ایران توجه به جزئیات در ارائه خدمات پس از فروش را مهم دانست و اضافه کرد:استفاده از روش‌های بازاریابی نوین و استفاده از ظرفیت رسانه‌های اجتماعی باید در دستور کار قرار بگیرد و لازم است برای محصول جدید در بیمه‌های زندگی حتما ایونت تبلیغی باشکوه برگزار گردد که بتوانیم مخاطبان خود را جذب نماییم.
کشاورز در قسمتی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به شرایط صنعت بیمه یادآورد شد: در بیمه ایران راهبرد بهینه سازی سبد محصولات به نفع بیمه‌های زندگی در دستور کار قرار گرفته و من خودم در فروش بیمه‌های زندگی شخصا در کنار همکاران هستم و امیدوارم روزی فرا برسد که بیمه ایران با بیمه‌های زندگی در صنعت شناخته شود.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>