کد خبر: ۱۵۷۳۲
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۹
نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

خدمات پست بانک ایران در روستاها رو به افزایش است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت، طی سه چهار سال اخیر خدمات خوبی از سوی پست بانک ایران به روستاییان ارائه شده است ولی این خدمات از سال 1402 رو به افزایش است.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی پست بانک ایران به نقل از روزنامه یاران امروز، سید محمد پاکمهر در این خصوص تصریح کرد، پست بانک ایران با حمایت از کشاورزان، باغداران و دامپروران در روستاها کارهای بزرگی انجام داده است و همین باعث شده سیل مهاجرت از روستاها به شهر کاهشی شود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد، پست بانک ایران حتی پا را فراتر گذاشته و در دوسال گذشته از صنایع دستی در روستاهایی که ظرفیت و پتانسیل دارند حمایت کرده است که جای تقدیر دارد.
وی از رتبه ششم و هفتم پست بانک ایران در بین تمام شرکت ها و بانک های دولتی در سه سال متوالی در دو شاخص پرسودترین شرکت و بیشترین سود انباشته خبر داد و گفت، این موفقیت ها با داشتن برنامه و ایده مدیریت بانک و همکاران وی بستگی داشته که روند موفقیت را دو چندان کرده است.
پاکمهر با بیان اینکه پست بانک ایران همچنین در شاخص پر سودترین شرکت ها پیش از کسر مالیات نیز عملکرد بسیار خوبی در این بازه سه ساله داشته است گفت، پست بانک ایران در سال مالی منتهی به 1399 با 6.711.046 میلیون ریال سود در رتبه هفتم، در دوسال متوالی مالی 1400 و 1401 به ترتیب با 13.512.859 و 29.322.635 میلیون ریال سودآوری رتبه ششم را از آن خود کرده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد، بانکی که با برنامه و سند راهبردی حرکت می کند همیشه در رتبه برتر قرار دارد، مثل پست بانک ایران که حاصل تلاش جمعی تیم بانک است. 

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>