email
save
کد خبر: ۱۵۱۵۴
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲

بیش از ۳۶۸ میلیون استعلام وب سرویس های کد پستی پاسخ داده شده است

سرپرست معاونت توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی از ارایه ۲۶۸ میلیون و ۶۸۱ هزار وب سرویس کدپستی به دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پرشین خبر از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست؛ کاظم میرزائی امروز گفت: «علاوه بر این، سال گذشته ۲۸ میلیون و ۲۰۶ هزار وب سرویس کدپستی نیز به بخش خصوصی ارائه شده است.»
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۲ دستگاه اجرایی دولتی و ۸۸ شرکت و سازمان بخش خصوصی از خدمات وب سرویس کدپستی بهره‌برداری می‌کنند، افزود: «سال گذشته در مجموع ۳۸۶ میلیون و ۸۷۰ هزار درخواست وب سرویس کدپستی داشتیم که از این تعداد حدود ۹۰ میلیون درخواست ناموفق بود.»
میرزائی دلیل ناموفق بودن این درخواست‌ها را اشکال در کدپستی اعلام‌شده از سوی مشتریان و انجام نادرست فرآیند درخواست که در نهایت منجربه اخذ سرویس نگردیده است، دانست.
سرپرست معاونت توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی، وب سرویس کدپستی را یکی از سرویس‌های دارای ارزش افزوده شرکت ملی پست توصیف کرد و افزود: «این سرویس نقش مهمی در افزایش سرعت و دقت خدمات‌دهی بخش‌های دولتی و خصوصی دارد و بانک اطلاعاتی پایگاه نشانی ملی یکی از پایگاه‌های اصلی دولت الکترونیک است.»
وی با تاکید بر اهمیت وب سرویس کدپستی به منظور کمک به تحقق دولت الکترونیک است، گفت: «ارائه این سرویس برای سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی رایگان است.»

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>