کد خبر: ۱۶۱۲۷
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران.

تخفیف و پاداش صره جویی گاز به بیش از ۱۷ میلیون مشترک تعلق می گیرد

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: بر اساس مصوبه دولت در خرداد ماه سال ۱۴۰۲، مقرر شد از نیمه آذر ماه تا نیمه اسفند ماه، هر مشترک گاز بخش خانگی که بیش از ۱۰ درصد صرفه‌ جویی داشته باشد، شامل پاداش شود.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ مسلم رحمانی در حاشیه آیین رونمایی از بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌ زیست در بورس انرژی ایران و آغاز معاملات گواهی صرفه‌ جویی گاز، در جمع خبرنگاران افزود: بیش از ۱۷ میلیون مشترک گاز از پاداش صرفه‌جویی برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همراهی بسیار خوبی که مردم در این زمینه انجام دادند، به‌رغم سرمای زمستان پارسال به‌ویژه در بهمن‌ماه و اسفندماه، بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک از این تخفیف و پاداش صرفه‌جویی بهره‌مند شده‌اند.
رحمانی در پایان، تصریح کرد: در این مدت، بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب گاز صرفه‌جویی شده که بر اساس مشوق‌های ابلاغی به‌منظور تشویق مشترکین به مدیریت مصرف، مبلغ ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان (۳.۸ همت) پاداش صرفه‌جویی به مشترکینی که مصرف گاز خود را نسبت به سال ۱۴۰۱ و در بازه زمانی مشابه، کاهش داده‌اند، تعلق می‌گیرد.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>