کد خبر: ۱۴۴۲۴
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶

اکران مستند "ناستی" در جشنواره کن

فیلم مستند «ناستی» Nasty که درباره «ایلیه ناستاسی» یکی از بزرگان تاریخ تنیس جهان ساخته شده است با حضور «منصور بهرامی» تنیسور سرشناس ایرانی و «بوریس بکر» تنیس باز مطرح جهان، در بخش «اکران ویژه» در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کن» Cannes فرانسه اکران شد.

به گزارش پرشین خبر؛ فیلم مستند «ناستی» Nasty به کارگردانی مشترک «تودور گیورگیو» Tudor Giurgiu، «تودور د. پوپسکو» Tudor D. Popescu و «کریستین پاسکاریو» Cristian Pascariu، درباره «ایلیه ناستاسی» Ilie Nastase و با حضور این اسطوره تنیس رومانی، «منصور بهرامی» تنیسور سرشناس ایرانی مقیم فرانسه، «بوریس بکر» Boris Becker تنیسور مطرح جهان، «تیری فرمو» Thierry Frémaux مدیر هنری جشنواره بین‌المللی فیلم «کن»، کارگردانان و دیگر عوامل این اثر سینمایی ۲۳ می ۲۰۲۴ در سالن «آنیس واردا» Agnès Varda در شهر بندری کن در جنوب کشور فرانسه اکران شد.

«منصور بهرامی» تنیسور سرشناس ایران در گفت و گویی گفت: «ایلیه ناستاسی» Ilie Nastase یکی از بزرگترین اسطوره‌های تنیس جهان است که بیش از ۵۰ سال افتخار آشنایی با ایشان را دارم.

وی افزود: اولین بار در سال ۱۹۶۸ به تهران آمد و با تیم ایران بازی کرد؛ من در آن زمان، برای او توپ جمع می‌کردم و واقعاً شیوه بازی او روی استایل من هم اثر گذاشت، برای این که از بازی او خیلی لذت می‌بردم و در تنیس، یکی از الگو‌های من شد.

عکس‌ها از منصور جهانی

اکران مستند

 

اکران مستند

 

اکران مستند

 

اکران مستند

 

اکران مستند

 

اکران مستند

 

اکران مستند

 

اکران مستند

 

اکران مستند

 

اکران مستند

 

اکران مستند

 

ارسال نظر