email
save
کد خبر: ۳۷۰
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸

آرسنال قهرمان سوپر کاپ انگلیس شد

تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه ومبلی لندن پس از تساوی در وقت های قانونی در ضربات پنالتی با برتری مقابل منچسترسیتی قهرمان سوپر کاپ انگلیس شد.

به گزارش پرشین خبر؛ منچسترسیتی و آرسنال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز یکشنبه 15 مرداد ماه در ورزشگاه ومبلی لندن در جام خیریه یا همان سوپرکاپ انگلیس به مصاف هم رفتند تا فصل جدید فوتبالی در جزیره آغاز شود.
سیتی پس از فتح سه‌گانه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آرسنال رفت که فصل گذشته جدی‌ترین تعقیب کننده شاگردان پپ گواردیولا در لیگ بود اما در هفته‌های پایانی سیتی سبقت گرفت و توپچی‌ها نایب قهرمان شدند.
با توجه به اینکه سیتی در فصل گذشته قهرمان لیگ و جام حذفی شده بود، طبق قانون باید این تیم با آرسنال به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر در سوپرکاپ روبه‌رو می‌شد.
سیتی و آرسنال با چهره جدید در حالی به مصاف هم رفتند که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم قفل دروازه‌ها باز شد.
کول پالمر در دقیقه ۷۷ دروازه آرسنال را باز کرد تا سیتی یک بر صفر پیش بیفتد. در حالی که بازی تا پایان ۹۰ دقیقه به سود سیتیزن‌ها در جریان بود و هواداران این تیم خودشان را برای جشن قهرمانی آماده کرده بودند، در یازدهمین دقیقه وقت‌های تلف‌شده، لئاندرو تروسار گل تساوی آرسنال را به ثمر رساند تا کار برای تعیین تیم قهرمان به ضربات پنالتی کشیده شود.
در ضربات پنالتی نیز آرسنال بهتر عمل کرد و در نهایت توانست با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسیده و قهرمان جام خیریه شود.

ارسال نظر