email
save
کد خبر: ۱۹۱۱۶
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱

طارمی: برای صعود به جام جهانی، هیچ بازی آسان نیست

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که، هیچ بازی از جمله مسابقه با تیم فوتبال قرقیزستان آسان نیست گفت: این که تیم ایران ظرفیت بالایی دارد، واضح است و به همین خاطر اولویت ما صعود مستقیم به جام جهانی نیست، اما قطر، امارات، ازبکستان و بقیه تیم‌ها نیز قوی هستند و نباید حریفان را کوچک بشماریم.

طارمی: برای صعود به جام جهانی، هیچ بازی آسان نیست

به گزارش پرشین خبر؛ مهدی طارمی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه ایران و قرقیزستان افزود: پیش از این چند دوره یک‌ بار به جام جهانی می‌رفتیم، اما در سال‌های اخیر پشت سر هم صعود کردیم و این ارزش کار ما را نشان می‌دهد.
این مهاجم تیم ایران تصریح کرد: بی شک حریف خیلی خوب تیم ما را آنالیز کرده، برنامه و طرح دارد و در خط دفاعی خوب و در ضد حملات قوی است.
طارمی ادامه داد: من و بقیه بازیکنان برای کم کاری نیامده اند و من نیز با افتخار در خدمت تیم خواهم بود تا دل مردم شاد شود.
وی در ارتباط با مسوولیت خود درباره جوان‌ها گفت: باید کار خود را به‌خوبی انجام دهم، بقیه کار من را ببینند و اگر دوست داشتند سرلوحه آنها شوم، من پدر و بزرگترشان نیستم، اما اگر کسی سوالی دارد پاسخ می‌دهم و رفتارم باید معرف من باشد.
طارمی با بیان اینکه هواداران ما از همه جای کشور هستند، تصریح کرد: از مردم خوب اصفهان تشکر می‌کنم، جو بسیار خوبی حکمفرما بوده و بحث رنگ و باشگاه‌ها مطرح نیست، لذا همه را به‌عنوان بازیکن تیم ملی ببینند و ما را حمایت کنند.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.
این بازی ساعت ۱۹:۳۰ فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر