email
save
کد خبر: ۱۹۱۳۳
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳

طارمی: پیراهنم را با افتخار تقدیم موزه سپاهان کردم

بازیکن تیم ملی فوتبال با اشاره به این که، پیراهن خود را با افتخار تقدیم موزه سپاهان کردم گفت: حضور من در موزه سپاهان بسیار هیجان‌ انگیز بود و بقیه باشگاه‌ها باید از سپاهان الگوبرداری کنند.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی باشگاه سپاهان؛ مهدی طارمی شامگاه جمعه در حاشیه افتتاح تالار تیم ملی فوتبال در موزه ورزشگاه نقش‌ جهان افزود: خوشحال هستم که اینجا هستیم و سپاهان ما را دعوت کردند.
طارمی گفت: باشگاه‌های بزرگ دنیا همه موزه دارند؛ از مردم اصفهان تشکر می‌کنم، برای ما سنگ تمام گذاشتند، حضور تیم ملی در شهرستان‌ها اتفاق خوبی است، اما باید امکانات مناسب فراهم باشد.
همچنین ویترین افتخارات و یادگاری‌های محمدرضا ساکت، مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در موزه سپاهان رونمایی شد.
محمدرضا ساکت در این مراسم گفت: این ویترین من را به ۳۸ سال پیش برد و همه فراز و نشیب‌هایی که در مسؤولیت‌های مختلف داشتم.
وی افزود: هر موفقیت به دست آمده، مرهون زحمات دوستان و همکاران و غیرت بازیکنان بوده است.
ساکت ابراز امیدواری کرد، همه افرادی که در ورزش فعالیت می‌کنند، مسیر را برای اعتلای ورزشی، اخلاقی و فرهنگی هموار کنند.
وی افزود: برای سربلندی ایران با همه وجود سعی کردیم، تلاش صادقانه و جهادی داشته باشیم؛ از مجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تشکر می‌کنم که این موزه را برای سال‌های سال ایجاد کردند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز در این آیین گفت: باید جا پای بزرگانی همچون محمدرضا ساکت گذاشت.
مهدی آذربایجانی افزود: برخی اسم‌ها سبب ایجاد حال خوش برای مردم اصفهان می‌شوند، محمدرضا ساکت از سپاهان خداحافظی کرده، اما خاطرات خوش وی همچنان باقی مانده است.
آذربایجانی اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که آقای ساکت پشتوانه هستند و دلخوشی مردم ایران را رقم می‌زنند؛ امیدواریم این خاطرات خوش برای سال‌های سال در موزه سپاهان باقی بماند.

 

ارسال نظر