email
save
کد خبر: ۲۵۳۰
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

طلسم شکنی قدوس بعد از 723 روز

شب گذشته در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال برنتفورد در حالی برابر برنلی قرار گرفت که این تیم در ۶ بازی اخیر خود در کسب پیروزی ناکام مانده بود و در برابر تیم ته جدولی برنلی آن هم در خانه و با حمایت هواداران این فرصت را داشت تا به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

طلسم‌ شکنی قدوس بعد از ۷۲۳ روز

به گزارش پرشین خبر؛ یوان ویسا در دقیقه ۲۵ و برایان امبوئمو در دقیقه ۶۲ موفق شدند دو بار دروازه برنلی را باز کنند تا خیال شاگردان توماس فرانک از برد خانگی خود راحت شود. سامان قدوس بازیکن تیم ملی کشورمان که در این تیم حضور دارد همانند همیشه در دقیقه ۸۴ بازی به عنوان یار تعویضی فرانک اونیکا به میدان آمد تا در دقایق پایانی این بازی خودی نشان دهد.
قدوس که در تابستان سال جاری بعد از جدایی از برنتفورد بدون تیم مانده بود در یک رفت و برگشت به عنوان آخرین بازیکن باز هم به این تیم انگلیسی بازگشت تا لباس زنبورها را بار دیگر برتن کند. وی فصل گذشته در ۱۵ بازی آنهم به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و هیچ نقشی در هیچ یک از گل‌های فصل گذشته برنتفورد نداشت. قدوس آخرین بار در هشتم آبان سال ۱۴۰۰ در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ جزیره موفق شده بود در بازی با برنلی با یک ضربه آکروباتیک و تماشایی دروازه این تیم را باز کند تا این تنها گل این بازیکن ایرانی در ۳۴ بازی که لباس زنبورها به میدان نرفته بود، باشد.
قدوس این‌بار باز هم در برابر برنلی تنها ۳ دقیقه زمان لازم داشت تا برای دومین بار برای برنتفورد گلزنی‌ کند. بعد از ارسال توپ توسط هم‌تیمی وی و دفع ناقص مدافعان برنلی قدوس در پشت محوطه جریمه با یک کنترل سینه تماشایی و یک شوت سرضرب به زیبایی هرچه تمام‌تر دروازه برنلی را باز کند تا زنبورها به برتری ۳ بر صفر برابر این تیم برسند. قدوس با این گل موفق شد به طلسم ناکامی‌های خود در برنتفورد پایان دهد و بعد از ۷۲۳ روز بازهم برای این تیم برابر برنلی موفق به زدن یک گل تماشایی شود.
گفتنی است برنتفورد با این پیروزی ارزشمند ۱۰ امتیازی شد و در چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

ارسال نظر