email
save
کد خبر: ۱۸۶۹۳
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹

شکایت رسمی امباپه از پاری سن ژرمن

ستاره سابق تیم فوتبال پاری‌ سن‌ ژرمن که با این تیم بر سر دستمزد معوق و پاداشی به ارزش مجموع ۵۵ میلیون یورو دچار اختلاف شده است، به طور رسمی به اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) شکایت کرد.

به گزارش پرشین خبر؛ کیلیان امباپه ستاره سابق پی‌ اس‌ جی که به رئال مادرید ملحق شده است، از باشگاه فرانسوی خواسته بود تا مبلغی معادل ۵۵ میلیون یورو (در قالب دستمزد‌های معوق و پاداش وفاداری) را به وی پرداخت کند. این مبالغ مربوط به فوریه پارسال می‌شود.
با این حال، پی‌اس‌جی که از جدایی امباپه به شدت خشمگین بود و کوچ وی به رئال آن هم به عنوان بازیکن آزاد، دست مالکان قطری را خالی گذاشته بود، از پرداخت این مبلغ خودداری و ادعای امباپه را رد کردند.
لوموند فرانسه حالا گزارش داده که مرد فرانسوی شکایت خود را به کمیته حقوقی یوفا و لیگ یک فرانسه تسلیم کرده است. در صورتی که ناصر الخلیفی، مالک پی‌اس‌جی روی موضعش پافشاری کند و مبالغ ادعایی امباپه را پرداخت نکند، تیم پاریسی با دو جریمه (یکی از سوی لیگ فرانسه و دیگری از جانب یوفا) مواجه خواهد شد.
گفته می‌شود که در صورت تایید تخلف، پی‌اس‌جیتا زمان پرداخت بدهی امباپه با محرومیت نقل و انتقالاتی روبه‌رو خواهد شد. درباره یوفا نیز می‌توان انتظار داشت که محرومیت تشدید و به حذف از لیگ قهرمانان منجر شود.



پی‌اس‌جی باید برای اثبات ادعای خود مبنی بر پرداخت تمام حق و حقوق امباپه تا ماه مارس سال آینده مدارک خود را ارائه کرده تا موفق به اخذ مجوز اروپایی شود. در نتیجه، عدم ارائه مدارک به معنای محرومیت پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان در فصل آینده خواهد شد.

ارسال نظر