email
save
کد خبر: ۱۷۱۰
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
هفته هفتم لیگ برتر انگلیس:

اولین شکست منچسترسیتی و باخت های ادامه دار منچستریونایتد

هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با شکست منچسترسیتی برابر ولورهمپتون، پیروزی آرسنال برابر بورنموث و شکست منچستریونایتد برابر کریستال‌ پالاس پیگیری شد.

به گزارش پرشین خبر؛ هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۶ دیدار همزمان پیگیری شد و در این دیدارها، منچسترسیتی به مصاف وولورهمپتون رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. این اولین شکست شاگردان پپ گواردیولا در فصل جدید بود.
روبن دیاز( گل به خودی- ۱۳) و هوانگ هی چان(۶۶) برای ولورهمپتون گلزنی کردند و خولین آلوارز در دقیقه ۵۸ تک گل سیتی را به ثمر رساند.
سیتی با این شکست با ۱۸ امتیاز در صدر جدول باقی ماند. هر چه لیورپول این فرصت را دارد که با پیروزی در دیدار امشب برابر تاتنهام، صدرنشین شود.
آرسنال دیگر تیم مدعی لیگ جزیره در خانه بورنموث کار سختی پیش‌رو نداشت و این تیم را با ۴ گل شکست داد. بوکایو ساکا(۱۷۹)، مارتین اودگارد(۴۴)، کای هاورتز(پنالتی- ۵۳) و بن وایت(۳+۹۰) برای آرسنال در این مسابقه گلزنی کردند.
توپچی‌ها با این برد ۱۷ امتیازی شدند و در رده دوم جدول و در فاصله یک امتیازی سیتی قرار گرفتند.
منچستریونایتد در ادامه روند پرفراز و نشیبش در فصل جاری برابر کریستال‌پالاس یک بر صفر شکست خورد و شاگردان تن‌هاخ چهارمین باخت‌شان را در این فصل تجربه کنند. یونایتد با این شکست ۹ امتیازی و در رده دهم جدول قرار گرفت.
در سایر دیدارهای همزمان، نیوکاسل ۲ بر صفر برنلی را شکست داد، اورتون ۲ بر یک برابر لوتون شکست خورد و وستهم ۲ بر صفر برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.
در مهم‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰، تاتنهام میزبان لیورپول است.

ارسال نظر