email
save
کد خبر: ۱۰۶۰
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

لیگ برتر انگلیس؛ برد سیتی و تاتنهام با هت تریک هالند و سون

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس با ادامه بردهای سیتی و تاتنهام، بازگشت دوباره چلسی به جاده باخت و شکست برنتفورد در روز نیمکت‌ نشینی سامان قدوس پیگیری شد.

لیگ برتر انگلیس؛ برد سیتی و تاتنهام با هت‌ تریک هالند و سون

به گزارش پرشین خبر؛ هفته چهارم لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد. در یکی از بازی‌های حساس منچسترسیتی در خانه میزبان فولام بود و توانست این تیم را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد. خولین آلوارز در دقیقه ۳۲، ناتان آکه در دقیقه ۵+۴۵ و اریک هالند در دقایق ۵۸، ۷۰(پنالتی) و ۵+۹۰ گل‌های سیتی را به ثمر رساندند و تیم ریم در دقیقه ۳۳ تک گل فولام را به ارمغان آورد.
سیتی با کسب چهارمین برد متوالی ۱۲ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول لیگ جزیره حفظ کرد تا سیتزن‌ها همچنان شانس شماره یک قهرمانی باشند.
در دیگر دیدار چلسی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با یک گل مغلوب شد.آنتونی الانگا در دقیقه ۴۸ تک گل ناتینگهام را وارد دروازه آبی‌های لندن کرد. این دومین باخت چلسی در ۴ بازی گذشته بود تا همچنان آبی‌های لندن مانند فصل گذشته در حال تجربه روزهای بحرانی باشند.
چلسی در پایان هفته چهارم دو باخت، یک مساوی و یک برد کسب کرده تا با تنها ۴ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد.
در یکی دیگر از دیدارها، تاتنهام هم در ادامه روند صعودی و فوق‌العاده‌اش با آنگه پوستکوگلو برابر برنلی با نتیجه ۵ بر دو به پیروزی رسید تا با سه برد و یک مساوی، ۱۰ امتیازی شود و در رده دوم جدول قرار بگیرد.
سون هیونگ مین ستاره اسپرزها بود و سه گل از ۵ گل این تیم را به ثمر رساند. جیمز مدیسون و کریستین رومرو دیگر گلزنان تاتنهام در بازی امشب بودند.لیل فوستر و جان براونهیل گل‌های برنلی را ثبت کردند.
در دیگر بازی برنتفورد در روزی که سامان قدوس ۹۰ دقیقه روی نیمکت بود، با نتیجه ۲ - ۲برابر بورنموث متوقف شد.

ارسال نظر