وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران باید ۱۰ ویژگی عمده داشته باشد تا در راستای توسعه و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور موثر باشد. این ویژگیها با توجه به ضرورت تحول در اقتصاد کشور و تغییر مسیر از اقتصاد آب محور و یا متکی به اقتصاد تک محصولی (نفت و و مشتقات) ضروری است.
امیدواریم با نگاه ویژه و حمایتهای مسعود پزشکیان که دغدغه مردم را دارد، طرح امیدبخش برداشت بیشتر از میادین مشترک نفت و گاز به نتیجه مطلوب برسد که بتوانیم با ظرفیتهای موجود در صندوق توسعه ملی باعث خلق ثروت بیشتر برای مردم این سرزمین شویم.
کاهش اثر ریسکهای مرتبط با بازار، پیش نیاز بازگشت اعتماد به سرمایهگذاران است که هماهنگی بین دستگاهها، سازمانها و بانک مرکزی به عنوان الزامات رفع ریسکهای داخلی محسوب میشوند.
سامانه «سادا نوین» با هدف استقرار نظام مدیریت یکپارچه اموال غیر منقول دستگاههای اجرایی یعنی و با شناسایی، احصاء، ساماندهی، مستندسازی، طبقه بندی و نظارت و با استفاده از تمام ظرفیتهای اطلاعاتی موجود در کشور طراحی و پیاده سازی شده است.
در هفته جهانی محیط زیست، بیایید به وظیفه مشترکمان در حفظ محیط زیست توجه کنیم. در کل دنیا فضاهایی که بشر برای بقای خود به آنها وابستهاند مانند جنگلها، دریاها، زمینهای کشاورزی و اکوسیستمهای مرتبط در معرض خطر قرار گرفته اند.
معاون وزیر ارتباطات در یادداشتی نوشت با تصویب قطعنامه در کنگره فوقالعاده ریاض از مجریان منتخب پست کشورهای عضو درخواست شد تا با بکارگیری فناوریهای روز، در کاهش انتشار گازهای گلخانهای ناشی از فعالیتهای پستی مشارکت کنند.
هوش مصنوعی، بانکداری امن و رضایت مشتری؛ مهمترین کارکرد هوش مصنوعی در آینده بانکداری ایران زمین، تجربه مشتری است و معجزه ادغام هوش مصنوعی در خدمات بانکی و مالی باعث افزایش سطح راحتی و رضایت کاربران میشود.
سازمان امور مالیاتی مشوق قابل توجهی را برای پرداخت مالیات صاحبان مشاغل و اصناف در دستور کار قرار داده که به تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیاتهای مستقیم معروف است؛ سال گذشته ۴ میلیون نفر از اصناف از این تبصره استفاده کردند که با افزایش سه برابری سقف آن، دایره مشمولان این مشوق گستردهتر شده است.
کاسپین نقطه اتصال دریا به دریا پروژهای که قرار بود در دومین سفر استانی هیات دولت به گیلان با حضور رئیس جمهور شهید بهره برداری شود، اینک به انجام رسیده و فردا سه شنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی بهرهبرداری میشود.
امروزه شناخت مخاطب همان مفهوم گذشته از مخاطب نیست. مخاطب امروزه کسی نیست که پیامهای منتشر شده در رسانههای گروهی را ببیند و بشنود و یا بخواند و بی کم و کاست آنرا بپذیرد، بلکه مخاطب امروز، فهم پیام را بر مبنای مفاهیم شکل گرفته در ذهن خود دریافت میکند.