کد خبر: ۸۷۳۴
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات به 19 شرکت دانش بنیان در حوزه نفت و گاز

عضو هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران گفت: در سال جاری حدود 400 میلیارد تومان تسهیلات به 19 شرکت دانش بنیان در عرصه داخلی‌سازی، تجهیزات راهبردی، هوشمند سازی گاز طبیعی ،جمع آوری گاز فلر پارس جنوبی با کارمزد پایین پرداخت شده تا این شرکت‌ها با طیب خاطر به سمت تعالی پیش رفته و در خدمت کشور و صنعت باشند.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسینعلی محمد حسینی امروز  19 بهمن ماه در حاشیه دومین نمایشگاه رویداد "روایت پیشرفت؛ مروری بر دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم" درباره آثار برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: جای تقدیر و تشکر دارد که در روز بعثت پیامبر اکرم (ص) و در ایام مبارک دهه فجر و در مشهد الرضا (ع) این نمایشگاه برگزار شده است. 
وی افزود: دولت سیزدهم خوشبختانه در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی   و...  پیشرو بوده و سعی کرده تا کارهای زمین مانده را تکمیل کند. به گفته محمدحسینی، یکی  از بخش‌هایی که در  کشور همواره حائز اهمیت بوده، حوزه انرژی به ویژه حوزه نفت و گاز است که پیشران حوزه‌های اقتصادی کشور خوانده می شود.
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران در ادامه، افزود: با بررسی غرفه‌های نمایشگاه رویداد ملی روایت پیشرفت، به عیان می‌توان دید  اقدامات موثری در حوزه دیپلماسی انرژی، شرکت های دانش بنیان و بومی سازی اقلام استراتژیک صنعت نفت  و گاز در دستور کار  وزارت نفت قرار گرفته و بخشی از این دستاوردها را  هم اکنون در این نمایشگاه شاهد هستیم.
محمدحسینی درباره پیشرفت‌ها در صنعت نفت و گاز بیان کرد: رویکرد صنعت گاز، رویکرد فنی- تخصصی با هدف خدمت رسانی حداکثری به کشور است.
وی ادامه داد: گازی که امروز با سرمایه گذاری عظیم از سکوها به پالایشگاه ها، خطوط انتقال و مبادی مصرف منتقل می شود به برکت نظام جمهوری اسلامی و شعار محوری آن در خصوص گسترش عدالت اجتماعی است؛ از این رو باید آن را بهینه مصرف کنیم تا مردم در اقصی نقاط کشور از این نعمت الهی بهره مند شوند.
محمدحسینی در پایان، افزود: قیمت گاز در ایران  نسبت به سایر دنیا بسیار ناچیز است. بر همین  اساس، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر جهاد تببین تاکید می‌کنند تا مردم از حجم خدمات ارایه شده و سرمایه گذاری های انجام شده مطلع شوند.

 

ارسال نظر