کد خبر: ۱۹۰۶۵
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران:

هنر مدیریت پروژه، مدیریت ریسک های منفی است

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: زمانی که شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران این‌گونه پیمانکاران و مشاوران را حمایت می‌کند، انتظار داریم که شما هم همه توان‌ خود را پای‌ کار آورده و پروژه‌ها را مدیریت کنید.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، رضا نوشادی در نشست پیگیری پیشرفت پروژه‌های «احداث خط لوله گاز پالیزان به پسکوه، پسکوه به سوران و پسکوه به زابلی» و «احداث خط تغذیه گازرسانی به نیروگاه کنارک» با مجری طرح خطوط لوله هفتم و یازدهم سراسری گاز، پیمانکار و مشاور این پروژه‌ها، افزود: قطعاً یک سری ریسک‌های مثبت و منفی در پروژه اتفاق می‌افتد و هنر مدیریت پروژه، مدیریت ریسک‌های منفی است.

وی گفت: همه ما در یک تیم هستیم و بار‌ها گفته‌ام که ما با پیمانکاران تنها در یک سند، تضاد منافع داریم و آن هم سند صورت‌وضعیت است؛ وگرنه در همه اسناد پروژه، منافع ما هم‌عرض است و باید به یکدیگر کمک کنیم.

در ادامه این نشست، گزارش‌هایی از روند اجرای پروژه‌ها از سوی مدیران پروژه طرح خطوط لوله هفتم و یازدهم سراسری گاز شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ارائه و پیمانکاران و مشاورین پروژه نیز به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص تأخیرات پرداختند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>