کد خبر: ۱۶۱۲۵
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸

نشست همدلی با همکاران استخدامی سال ۱۳۹۹ با حضور مدیر عامل بیمه ایران برگزار شد

با حضور معاونین مدیر عامل، مدیران کل ستاد و شعب استان تهران و همکاران ورودی سال ۱۳۹۹ نشست همدلی با رویکرد انسجام سازمانی در فضایی صمیمی برگزار شد.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی بیمه ایران؛ محمدرضا کشاورز مدیر عامل بیمه ایران با اظهار خوشحالی از حضور در جمع همکاران ایشان را به آشنایی با تحولات روز و ارتقاء دانش و تبحر فراخواند و تاکید کرد: باید به دنبال ساختن بیمه ایران باشید با ساختن بیمه ایران است که پیشرفت میکنید.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران خاطرنشان کرد: برای اینکه بیمه ایران را بسازید به چند نکته باید توجه داشته باشید. ابتدا تلاش کنید صنعت بیمه و بیمه ایران را به خوبی بشناسید. سرگذشت بیمه ایران را مطالعه کنید. بر مفهوم یادگیری که مورد تاکید است تمرکز کنید. دانش خود را مرتب بیافزایید و کار را مشارکتی پیش ببرید.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به مفاهیم جدید رفتاری در مدیریت سازمان‌ها در جهان اشاره داشت: امروز صاحبنظر بودن به نوعی جایگزین جایگاه سازمانی شده است اگر دلخوش به جایگاه سازمانی شویم و سبک‌های کاری روز دنیا را فرانگیریم نمی‌توانیم موفق شویم.
وی با ذکر این جمله که "تواضع اقتدار می‌آورد" یادآور شد: از همکاران میخواهم که در برابر یکدیگر و برای اینکه کار را مشارکتی جلو ببریم گذشت داشته باشند و همدیگر را درک کنند.
مدیرعامل بیمه ایران در پایان تاکید کرد: بر روی اخلاق حرفه‌ای تاکید دارم و اعتقاد دارم هر کاری یک شخصیت مخصوص خودش را دارد برای همین میگویم که شخصیت کار خودتان را حفظ کنید و به حداقل‌ها راضی نشوید. کار را برای دل خودتان انجام دهید با این مفاهیم است که میتوانیم بیمه ایران را بسازیم.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>