کد خبر: ۱۵۹۷۱
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

برترین های بیمه های زندگی بیمه ایران معرفی می شوند

جشنواره «ستارگان بیمه­‌های زندگی» با هدف توسعه و ترویج بیمه‌های زندگی و تشویق و تجلیل از نمایندگان، کارشناسان، شعب و استان‌های برتر در زمینه صدور بیمه‌های زندگی، از تاریخ ۱۴۰۳/۴/۱ لغایت ۱۴۰۳/۴/۳۱ در سراسر کشور برگزار می­ شود.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی در این جشنواره ضمن معرفی و تجلیل از ۳۶۰ نماینده برتر استانی و کشوری در یک جشن باشکوه، به کارشناسان، شعب و استان‌های برتر، جوایز ارزنده و تسهیلات ویژه تعلق می­ گیرد.
ستارگان بیمه ­های زندگی باید توامان دارای بالاترین مبلغ حق بیمه وصولی و حداقل تعداد بیمه نامه صادره جدید در مدت برگزاری جشنواره باشند.
بر اساس اطلاعیه معاونت بیمه‌های زندگی بیمه ایران شرایط شرکت در این جشنواره برای نمایندگان برتر استانی و کشوری جنرال و بیمه­‌های زندگی به شرح زیر است:

نمایندگان جنرال:
۵ نماینده برتر هر استان که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۲۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.
۲۰ نماینده برتر استان تهران که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۳۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.
۲۰ نماینده برتر کشور که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۲۰۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی:
۵ نماینده برتر هر استان که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۳۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.
۱۰ نماینده برتر استان تهران که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۳۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.
۱۰ نماینده برتر کشور که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۱۰۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>