کد خبر: ۱۵۹۵۸
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

روش ارسال صورتحساب الکترونیکی توسط سامانه های دولتی

رئیس مرکز تنظیم مقررات، نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه‌ای، نحوه انتخاب روش ارسال صورتحساب الکترونیکی توسط سامانه‌های دولتی را تبیین کرد.

به گزارش پرشین خبر از رسانه مالیاتی ایران، بر اساس اطلاعیه مذکور، مؤدیانی که می‌خواهند از ظرفیت قانونی مفاد تبصره (۳) ماده (۶) قانون تسهیل تکالیف مؤدیان مبنی بر ارسال و ثبت صورتحساب‌های الکترونیکی صادرشده در سامانه‌های دولتی در سامانه مؤدیان استفاده نمایند، می‏بایست در فرآیند دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی در سامانه مؤدیان، در بخش عضویت کارپوشه، روش ارسال اطلاعات "از طریق شرکت معتمد/سامانه دولتی و با کلید شرکت معتمد/سامانه دولتی" را انتخاب نمایند. 

گفتنی است جزئیات و اطلاعات بیشتر در سند "راهنمای پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان" بخش کارپوشه و عضویت در سامانه مؤدیان در درگاه سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی intamedia.ir بخش پایانه‏های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، قسمت آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و نرم‌افزار‌های مرتبط، بارگذاری شده و در دسترس است.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>