کد خبر: ۱۵۵۷۷
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳

تولید و فرآورش بیش از ۱۴ میلیارد مترمکعب گاز در شرکت پالایش گاز بیدبلند

مدیر عامل شرکت پالایش گاز بید بلند گفت: تولید و فرآورش بیش از ۱۴ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کنار تعمیرات اساسی، مدیریت پروژه‌ها، ارتقای سطح ایمنی، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از جمله اقدامات شاخص شرکت پالایش گاز بیدبلند است.

به گزارش پرشین خبر از روابط‌ عمومی ملی گاز ایران، بیژن شیلانی ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: این پالایشگاه توانست برنامه‌ها و اهدافی که از پیش تعیین کرد را با موفقیت پشت سر بگذارد و با اجرای تعمیرات اساسی با استفاده از قطعات و تجهیزات ساخت داخل آمادگی لازم برای فرآورش حداکثری گاز را به دست بیاورد.
وی در ادامه بیان کرد: وضعیت پالایشگاه گاز بیدبلند از نظر ایمنی و تولید در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و همواره یکی از اولویت‌های مهم این شرکت ارتقای سطح ایمنی، پیشگیری از حوادث و صیانت از تأسیسات و نیروی انسانی است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند با اشاره به حجم طرح‌ها و پروژه‌های فعال شرکت در دولت سیزدهم گفت: این شرکت با خط مبنا قرار دادن سه راهبرد اساسی: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، تکمیل ظرفیت خالی واحد‌های موجود و توسعه زنجیره ارزش، شعار گاز انرژی پاک با نیم‌قرن تجربه و تلاش را محقق کرد.
شیلانی افزود: باتوجه‌به اهمیت مدیریت پروژه‌ها از حیث برنامه‌ریزی، بودجه‌بندی، کنترل و مداومت در تحویل به‌موقع، چند طرح احصاء شد که می‌توان به موارد مهمی از جمله پروژه طرح استحصال گاز‌های سنگین تراز اتان، پروژه فروش گازکربنیک که علاوه بر منفعت مالی و جلوگیری از انتشار ۴۰۰ هزار تن گازکربنیک حفظ محیط‌زیست را در پی دارد، پروژه استحصال میعانات گازی، افزایش دیماند برق مصرفی پالایشگاه از ۳.۵ مگاوات به ۵ مگاوات و ارتقای پست فوق توزیع برق ورودی پالایشگاه و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان جهت ساخت بار اول از جمله تولید و ساخت سیلیکاژل، شیر‌های اطمینان دیگ‌های بخار و ساخت ربات بالارونده اشاره کرد.
وی در پایان به اجرای ۱۵ پروژه مهم باتوجه‌به تأکید مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید در شهر میانکوه اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به اهمیت آبادانی و شهرسازی، ارتقای سطح رفاه ساکنین شهر میانکوه، بهبود کیفیت، پروژه‌هایی در راستای این مهم به‌عنوان یکی از مأموریت‌های راهبردی پالایشگاه تعریف و اجرایی‌سازی شده است.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>