کد خبر: ۱۵۵۵۰
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴

تقویت فشار آب شهر تهران برای مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

یک مقام مسوول در رابطه با اقدامات انجام شده برای مهمانی غدیرگفت: هیچ نگرانی برای تأمین آب شرب وجود ندارد و در چند نقطه از شهر پمپ تقویت فشار آب تعبیه شده است.

به گزارش پرشین خبر؛ مهدی اکبریان، مدیر مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران در رابطه با اقدامات انجام شده توسط آبفای تهران برای مهمانی غدیر گفت: برای مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر از دو ماه گذشته جلسات ستادی آن برگزار شده و نزدیک به ۸۰۰ شیر برداشت آب به وسیله شیر‌های آتش نشانی از میدان امام حسین تا میدان آزادی برای استفاده بهداشتی و شرب در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۳۰ تانکر آب با کیفیت و ۲۰ تانکر با یخ بهداشتی در خیابان‌های فرعی مستقر می‌شود تا شهروندان از آب خنک و گوارا بهره‌مند شوند.

به گفته این مقام مسؤول تقریباً ۱۱۰ نفر به طور مستقیم و تیم پشتیبانی ۲۰ نفره به طور غیر مستقیم برای این مراسم تلاش می‌کنند. اعم از نیرو‌های حفاظتی و نیرو‌های حفاظتی

اکبریان در خاتمه اضافه کرد: هیچ نگرانی برای تأمین آب شرب وجود ندارد و در چند نقطه تقویت فشار آب تعبیه شده است و آب بسته بندی و آب تانکری که مورد تأیید ما است وجود دارد تا شهروندان برای تأمین آب شرب با مشکلی مواجه نشوند.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>