کد خبر: ۱۵۴۱۸
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
مدیر عامل شرکت سازه‌ گستر:

حمایت از داخلی سازی قطعات خودرو در دستور کار است

مدیر عامل شرکت سازه‌ گستر با بیان اینکه به عنوان یک شرکت دانش‌ محور، حمایت لازم و کافی را از قطعه سازان، شرکت‌های دانش‌ بنیان و فن‌آور خواهیم داشت، گفت: از تمامی عناصر و ظرفیت‌های تولیدی با رویکرد کارشناسانه بهره می‌بریم.

به گزارش پرشین خبر از سایپا نیوز، محمدعلی حیاتی، در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، مجموعه‌ها و لوازم خودرو تهران، با بیان اینکه حمایت از داخلی‌سازی قطعات خودرو در دستور کار شرکت سازه‌گستر قرار گرفته است، تصریح کرد: این نمایشگاه، فرصت مغتنمی است تا از نزدیک با مخاطبان، ذی‌نفعان داخلی و خارجی به گفتگو بپردازیم و پاسخگوی دغدغه‌ها و انتظارات شرکت‌های قطعه‌ساز زنجیره تأمین باشیم.

او افزود: یکی از ارکان تأثیرگذار در توسعه و رونق تولید، شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور هستند و با توجه به ظرفیت ارزشمند نیروی انسانی متعهد و متخصص کشور که در شرکت‌های قطعه‌سازی فعالیت دارند، قطعاً می‌توان با مشارکت این مجموعه‌ها به روند تولید و داخلی‌سازی قطعات سرعت ببخشیم و به دستاورد‌های خوبی دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت سازه‌گستر خاطرنشان کرد: زمانی تولید کشور رونق مناسبی پیدا می‌کند که بتوان از تمامی عناصر و ظرفیت‌های تولیدی با رویکردی کارشناسانه بهره ببریم.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>