کد خبر: ۱۵۱۵۹
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد:

منابع انسانی اصلی ترین عامل تحول در صنعت گاز است

مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده دولت سیزدهم در حمایت از سرمایه‌های انسانی گفت: توجه به نیروی انسانی، زمینه تحول‌آفرینی در صنعت گاز را فراهم می‌کند.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، یحیی فیضی در نشست آموزشی مدیران منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران که به میزبانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد صبح روز سه شنبه ۲۲ خردادماه امسال با حضور مدیرکل آموزش و تحول اداری وزارت نفت، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز و مدیران منابع انسانی شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد دارای یک نقشه راه تعالی‌محور است که با تکیه بر ارزش‌های دینی و …، استراتژی‌های خود را تبیین می‌کند.
وی ادامه داد: هدف ما عمل به مأموریت و تحقق چشم‌انداز تعریف شده سازمان در این نقشه راه تعالی‌محور شامل؛ تولید پایدار و تولید محصولات دانش‌بنیان است.
فیضی در ادامه، افزود: نگاه ما برای پیشرفت یک نگاه فرآیندی است که در این فرآیند به سرمایه انسانی به عنوان عامل تحقق، توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: کار‌های بزرگی در شرکت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد انجام شده که از آن جمله می‌توان به پروژه تغلیظ گاز اسیدی اشاره کرد؛ پروژه‌ای که به گفته شرکت‌های خارجی، قابل اجرا در داخل نبود ولی با تکیه و اعتماد بر توان داخلی به بهترین شکل ممکن انجام شد.
وی با بیان این‌که خودباوری ملی برای اجرای دیگر طرح‌های فنی، از آورده‌های اجرای این طرح است، تصریح کرد: افتخارات و دستاورد‌های به دست آمده در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، ناشی از انگیزه و دانش سرمایه‌های انسانی است.
به گفته فیضی، پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد توجه ویژه‌ای به منابع انسانی دارد و کمیته‌ای را نیز با هدف بررسی مشکلات کارکنان تشکیل داده؛ ازجمله اقدامات این کمیته می‌توان به اعطای خدمات رفاهی و تسریع در تبدیل وضعیت نیرو‌های بند «و» و «د» اشاره کرد که موجب تحول در صنعت گاز خواهد شد.
فیضی در پایان، اظهار داشت: با توجه به تحول دیجیتال و سرعت رشد هوش مصنوعی، باید انگیزه نیروی انسانی را از طرق مختلف همانند توجه به خانواده کارکنان و… بیشتر کنیم تا شاهد تحول روزافزون در صنعت گاز هم باشیم.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>