کد خبر: ۱۴۰۸۶
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵

بررسی فنی توربین های ساخت داخل برای استفاده در تاسیسات تقویت فشار گاز

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اشاره به رویکرد‌های آینده‌نگر در صنعت گاز گفت: ما باید بین‌المللی فکر کنیم و منطقه‌ای تصمیم بگیریم؛ نه این‌که منطقه‌ای فکر کنیم و بین‌المللی تصمیم بگیریم.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، رضا نوشادی، در نشست معرفی و بررسی توربین‌های ساخت داخل که با حضور مدیران شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، نمایندگان شرکت انتقال گاز ایران و مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی گاز ایران و همچنین مدیران شرکت توربین ماشین خاورمیانه در محل شرکت، برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: ما باید به سمتی برویم که ذیل مبحث صدور خدمات فنی و مهندسی، حرکت کنیم؛ وقتی می‌خواهیم در خارج از کشور مذاکره کنیم باید با راهبرد صحیح و با توجه به جمیع جهات حرکت کرده و تصمیم بگیریم.
نوشادی در ادامه، با اشاره به نام و فعالیت‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، افزود: ما چند واژه فاخر در اسم شرکت‌مان داریم؛ مهندسی، توسعه و ایران و می‌بایست درخور این چند واژه تصمیم بگیریم.
گفتنی است، قابلیت‌های این توربین‌ها برای استفاده در تأسیسات تقویت فشارگاز مورد بررسی فنی قرار گرفتند و مقرر شد، بررسی نهایی در کمیته توربین شرکت ملی گاز ایران صورت گیرد.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>