کد خبر: ۱۳۰۴۵
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
رییس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد:

حمایت مقتدرانه شرکت ملی گاز ایران از ساخت داخل با هدف جهش تولید

رییس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تأثیر تولید پایدار گاز بر اهداف کلانی از قبیل رشد و جهش تولید، اشتغال‌زایی، ممانعت از خروج ارز و دسترسی به اهداف اقتصاد مقاومتی بر بنیان دانش، از پشتیبانی تخصصی و همه‌جانبه این امور، از تولیدکنندگان ساخت داخل صنعت گاز خبر داد.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حمید نجفی با حضور در غرفه شرکت ملی گاز ایران در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با بیان این مطلب، اظهار کرد: شرکت ملی گاز از شرکت‌های پیش رو در زمینه حمایت از ساخت داخل تجهیزات و کالا‌های مورد نیاز است که در هر سه بخش تولید، انتقال و توزیع گاز تولید داخل پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
وی ادامه داد: این مهم با توجه به فراوانی تجهیزات و مأموریت‌های شرکت ملی گاز ایران، بیشترین پیشرفت را در بخش توزیع با تأمین بیش از ۹۸ درصد نیاز صنعت از تولیدکنندگان داخلی رقم زده است.
نجفی درخصوص رویکرد شرکت ملی گاز ایران در نمایشگاه بیست و هشتم، اظهار داشت: رویکرد شرکت، کماکان حمایت مقتدرانه از ساخت داخل خصوصاً در بخش‌های مهم پالایشگاهی و انتقال است که با تمرکز بیشتر در بخش‌های تجهیزات مکانیکی و سیستم‌های کنترل، ادامه خواهد یافت.
رییس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز ایران در ادامه، افزود: با توجه به نقش انکارناپذیر شرکت ملی گاز ایران در تأمین بخش مهمی از انرژی کشور و ارتباط همیشگی و همدلی تاریخی مردم با اجرای پروژه‌های گازی در کشور، به نظر می‌رسد با شعار امسال، جهش تولید با مشارکت مردم، این مهم، اعتماد دوسویه و احساس متقابل مشارکت را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: این امور با هدف ایجاد ارتباط موثر بین بخش تولید داخل با مصرف‌کننده نهایی کالا و تجهیزات در شرکت ملی گاز از طریق آگاهی‌بخشی در دو طرف عرضه و تقاضا و کاهش ریسک فنی بازرگانی در هر دو سو و استفاده از ظرفیت همکاران متعهد، از سال‌ها قبل اقدام به حمایت و تقویت بخش تولید داخل کرده است.
نجفی در پایان، درخصوص رویکرد شرکت ملی گاز ایران در این نمایشگاه به‌ویژه در بخش ساخت داخل که می‌تواند منجر به جهش تولید شود، گفت: با توجه به تجربه سال‌های گذشته، در نمایشگاه سال جاری هم با مساعدت روابط عمومی شرکت ملی گاز و در اختیار داشتن فضای مناسب نمایشگاهی، در نظر است با معرفی دستاورد‌ها و پیشرفت‌های سال گذشته در زمینه ساخت داخل، ضمن نمایش محصولات و کالا‌های سازندگان داخلی توانمند، اقدام به معرفی محصولات و کالا‌های دارای اولویت در زمینه‌های مختلف و تشکیل جلسات تخصصی کاربردی با صاحبان صنعت و واحد‌های ذینفع درون و برون‌سازمانی کند.
شایان ذکر است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی، آماده بازدید علاقمندان است.

 

ارسال نظر