کد خبر: ۱۱۸۴۶
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴

شرکت تجهیز و توسعه صنایع هنگام قشم موفق به اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت شد

شرکت تجهیز و توسعه صنایع هنگام قشم در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ موفق به دریافت سری گواهینامۀ استاندارد بین‌المللی IMS) شامل سه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱، سیستم مدیریت ایمنی و سلامت ISO ۴۵۰۰۱ و سیستم مدیریت محیط زیست ISO ۱۴۰۰۱) جهت استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در تمامی فرایند‌های خود، از شرکت IMQ گردید.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی گروه انرژی پاسارگاد؛ استاندارد‌های سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت ایمنی و سلامت و سیستم مدیریت محیط زیست، راهنمایی بر مفاهیم و روش‌های سیستم مدیریت یکپارچه را فراهم نموده و بر خروجی مطلوب یک شرکت پروژه محور تأثیرگذار است.

به‌ کارگیری معیار‌های این استاندارد، موجب پیشرفت سیستم مدیریت کیفیت پروژه و نهایتاً رضایت ذینفعان می‌شود، اجرای الزامات نظام مدیریت یکپارچه در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدماتی که مطلوب ذینفعان و مشتریان باشد، ارتقاء می‌بخشد.

هدف نهایی از استقرار این سیستم، رسیدن به کیفیت مورد نظر مشتریان و افزایش رضایت ذینفعان است و تنها زمانی در تمامی فرایند‌های مستقیم و غیرمستقیم موثر می‌باشد که برای کنترل و بهبود مستمر آن تلاش شود.

شرکت تجهیز و توسعه هنگام قشم، این موفقیت را مرهون همکاری، همراهی و همدلی مدیریت گروه گسترش انرژی پاسارگاد در راستای نیل به چشم‌انداز ترسیم شده این شرکت در مسیر بهبود ارائه خدمات می‌داند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>