کد خبر: ۱۸۹۳۸
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

برگزاری دوره "شش سیگما" در ایمیدرو

سیمنار آموزشی "شش سیگما"، ویژه مدیران و صاحبان فرایندها؛ برای مجموعه‌های ایمیدرو، شرکت‌ها و واحد‌های زیرمجموعه و تابعه امروز در سالن همایش‌های ایمیدرو برگزار شد.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ این دوره توسط دکتر رضا شکری زاده محقق و مدرس دانشگاه با سرفصل‌هایی همچون انواع روش‌های حل مساله، مفاهیم میانگین، واریانس و سطح سیگما و چرخه DMAIC ارایه شد.
بخش دیگر این رویداد به پرسش و پاسخ اختصاص یافت به طوری که شرکت کنندگان سوالات و چالش‌های موجود برای پیاده سازی شش سیگما در حوزه‌های معدنی، فرآوری مواد، تولید محصول و ... را مطرح کردند و سپس پاسخ‌های لازم از سوی مدرس دوره، ارایه شد.
در بخش پایانی نیز تجربیات موفق و عملی دو پروژه که در واحد‌های گندله سازی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به اجرا در آمده اند، ارایه و نکات مربوطه به مورد بحث گذاشته شد.
سیمنار یک روزه شش سیگما به همت مدیریت منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی ایمیدرو برگزار شد.
چرخه شش سیگما نوعی استراتژی تحول سازمانی و یک روش جامع بهبود اثربخشی سازمان است. این استراتژی، سیستمی است که باعث توسعه و گسترش روش‌های مدیریتی، آماری و حل مشکلات می‌شود و امکان جهش و تحول را برای سازمان فراهم می‌کند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>