email
save
کد خبر: ۹۸۸
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
معاون امور تعاون وزارت تعاون:

حمایت از 174 عنوان پایان نامه دانشجویی مرتبط با حوزه تعاون

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حمایت این وزارتخانه از ۱۷۴ عنوان پایان‌نامه دانشجویی مرتبط با حوزه تعاون در دولت مردمی سیزدهم خبر داد.

به گزارش پرشین خبر به نقل از مرکز روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» در نشست هم‌اندیشی نخبگان و اساتید حوزه تعاون اظهار کرد: از سال ۱۳۴۱ تدریس رشته تعاون در دانشکده‌های علوم اجتماعی کشور آغار شد.
وی افزود: در سال گذشته مقطع کارشناسی رشته اقتصاد، گرایش تعاون در دانشگاه تهران تصویب شد.
مسکنی بر لزوم تروج مفهوم تعاون در متون درسی آموزش عالی و مدارس تأکید کرد و گفت: طبق سند ملّی توسعه تعاون، افزایش سالانه ۲ درصد هدف‌گذاری شده است.
وی تصریح کرد: توسعه ارتباط بخش تعاون و آموزش عالی(دانشگاه‌ها) در قالب مراکز علم و تعاون در دستور کار معاونت امور تعاون است.
معاون امور تعاون از طراحی و راه‌اندازی سامانه باشگاه تعاون(باشگاه داوطلبان تعاون) در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: سایت دانشنامه جامع تعاون با عنوان "ویکی تعاون" طراحی شده است و در هفته تعاون ۱۴۰۲ رونمایی می‌شود.
مسکنی خاطرنشان کرد: تهیه و تولید بسته آموزشی سفیر تعاون، طراحی و اجرای بسته ترویجی تعاونگر کوچک(ویژه دانش‌آموزان دبستان)، راهبری و اجرای ۳۶۹ اتاق‌فکر در حوزه تحقیقات استانی بخش تعاون، تولید و انتشار برنامه‌های چندرسانه‌ای در جهت معرفی و ترویج تعاون(۶۰۰۰ دقیقه) اجرای ۴۴ وبینار سراسری آموزشی ۱۴۳۶۵۷ نفر/ساعت، راهبری ۸۷۴۹۴۴ نفر/ساعت برنامه‌های آموزش حضوری تعاونی‌ها، برگزاری ۴ وبینار بین‌المللی با حضور مدیران و فعالان تعاون در جهان، راهبری ۱۴۴ عنوان تولید و انتشار فعالیت‌های نوشتاری ترویج تعاونی، اجرای ۵۰ مورد برنامه تور تعاون و کارآفرینی و راهبری اجرای ۳۲۰ رویداد رویداد‌های ترویجی تعاون ستادی و استانی مهم‌ترین اقدامات معاونت امور تعاون در حوزه آموزش، ترویج و توانمندسازی تعاونی‌ها در دولت سیزدهم است.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>