کد خبر: ۸۰۳
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

ثبت رکورد افزایش 6.4 درصدی حجم انتقال گاز در منطقه ۵ عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز گفت: رکورد افزایش 6.4 درصدی حجم انتقال گاز در دولت سیزدهم و در منطقه ۵ عملیات انتقال گاز ثبت شد.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ محمد سیفی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و اعلام این خبر، در گزارشی تفضیلی، عملکرد این منطقه را در دولت سیزدهم تشریح و اظهار کرد: مأموریت اصلی منطقه 5 عملیات انتقال گاز در دولت سیزدهم، انتقال 327688 میلیون مترمکعب گاز بود که این رقم، افزایش 6.4 درصدی حجم انتقال گاز در دولت سیزدهم نسبت به دوره مشابه در دولت قبل را به همراه داشت.
وی در ادامه، مهم‌ترین فعالیت صورت‌گرفته را تعمیرات اساسی توربوکمپرسورها، بازرسی فنی از ایستگاه‌های تقویت فشار گاز، تعمیرات بزرگ برنامه‌ریزی شده خطوط لوله چهارم سراسری بر اساس نتایج پیگرانی هوشمند اعلام کرد.
مدیر منطقه 5 عملیات انتقال گاز افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه تقویت فشار گاز ارسنجان بر روی خط هشتم سراسری را به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای منطقه در دولت سیزدهم دانسته و از تمامی مسئولان و کارکنان در به ثمر رساندن این پروژه بزرگ تقدیر کرد.
سیفی همچنین از تعامل بسیار خوب و نزدیک با شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و بر حمایت و استفاده از خدمات و کالاهای این شرکت‌ها تأکید کرد و گفت: همگام با دولت سیزدهم، منطقه 5 عملیات انتقال گاز نیز در مسیر خودکفایی با تشکیل کمیته خودکفایی در منطقه، گام های خوبی برداشته که موفقیت هایی نیز در برداشته و ارتباط موثری با شرکت های بومی فعال در پیشبرد خودکفایی منطقه برقرار شده است.
وی در پایان، اعتمادسازی، خلاقیت و نوآوری، تعهد به ملت و صنعت گاز کشور، چابکی در پاسخگویی به ذینفعان و قانون‌مداری را از مؤلفه‌های ارزش‌های سازمانی این منطقه برشمرد و تصریح کرد: تمامی فعایت‌های صورت گرفته، بیان‌گر تحقق اهداف منطقه 5 عملیات انتقال گاز در دولت سیزدهم است و ما این موفقیت‌ها را مدیون خون شهدا و خدمت خالصانه به مردم شریف نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>