کد خبر: ۷۰۷۷
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
مدیر تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز ایران خبر داد:

صرفه جویی 1000 میلیارد ریالی در تامین ماشین آلات شرکت انتقال گاز ایران

مدیر تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به تحویل گرفتن 7 دستگاه ماشین‌ آلات کار کرده، از صرفه جویی 1000 میلیارد ریالی در تأمین ماشین‌ آلات در مناطق عملیاتی خبر داد.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسینعلی اسماعیلی با اشاره به کمبود برخی ماشین‌آلات تعمیراتی در مناطق عملیاتی و به‌منظور بهبود ناوگان حمل و نقل انتقال گاز کشور، گفت: تحویل و تحول ماشین‌آلات و استفاده بهینه از اقلام مازاد و کم تحرک موجود در سطح شرکت‌های تابعه وزارت نفت به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در فرآیند تأمین کالا، صورت گرفت.
وی ادامه داد: مدیریت تدارکات و خدمات کالا با همکاری مدیریت هماهنگی عملیات و با تکیه بر ظرفیت‌های نیروی انسانی جوان شاغل در ستاد، مبادرت به شناسایی و جمع‌آوری 7 دستگاه ماشین‌آلات کارکرده موجود در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران کرده است.
اسماعیلی در ادامه، افزود: در این راستا، شرکت انتقال گاز ایران با تحویل گرفتن 2 دستگاه جرثقیل، 3 دستگاه لیفتراک برقی و 2 دستگاه کمپرسور کارکرده قابل تعمیر، موفق شد تنها با هزینه‌کرد حدود 240 میلیون تومان، این دستگاه‌ها را وارد ناوگان این شرکت کند و این در حالی است که با توجه به برآورد ارزش واقعی دستگاه‌ها، توانستیم حدود 100 میلیارد تومان صرفه‌جویی در سطح شرکت انتقال گاز انجام دهیم.
مدیر تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز ایران در پایان، از کارشناسان مدیریت تدارکات و خدمات کالا، هماهنگی عملیات و همچنین تلاش همکاران ستادی و مناطق عملیاتی انتقال گاز مرتبط، در تحقق اهداف تأمین کالای مورد نیاز، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>