email
save
کد خبر: ۶۹۹۲
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

تمبر شهید سید مصطفی صدرزاده رونمایی شد

تمبر اختصاصی شهید مدافع حرم سید مصطفی صدرزاده در حاشیه سومین همایش بین المللی یاران حاج قاسم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

به گزارش پرشین خبر به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ صبح دوشنبه 18 دی 1402 با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابراهیم دیلمی سفیر یمن در ایران، محمودلیائی؛ معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست، جمعی از مدیران شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و خانواده شهید صدرزاده در سالن همایش های شهید قندی تمبر اختصاصی شهید سید مصطفی صدرزاده رونمایی شد.
این تمبر اختصاصی توسط لیائی و همسر شهید صدرزاده رونمایی و ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و حاضرین بر حاشیه آن یادداشت نگاشتند.
شهید سید مصطفی‌صدرزاده؛  معروف به سیدابراهیم فرمانده ایرانی گردان عمار از لشکر فاطمیون بود و برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه حضور یافت، زمان شهادتش را پیش بینی کرده بود و روز قبل از شهادت به دوستانش گفته بود که با یک گلوله شهید می شود و عاقبت در اول آبان سال ۹۴ در عملیات محرم در روز تاسوعا در مبارزه با تروریست های تکفیری در حومه حلب به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار به خاک سپرده شد.

 

برچسب ها
ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>