کد خبر: ۶۸۳۱
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران:

اهتمام شرکت ملی گاز ایران برای تامین گاز صنایع

معاون وزیر نفت در دیدار با استاندار زنجان ضمن تشریح طرح‌های سرمایه‌ گذاری و مشوق های ارائه شده به منظور ذخیره سازی رو زمینی گاز برای صنایع بر اهتمام شرکت ملی گاز ایران در تامین گاز صنایع تاکید کرد.

 به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران روز جمعه ۱۵ دی ماه و در حاشیه سفر به استان زنجان، در دیدار با محسن افشارچی، استاندار زنجان گفت: گازرسانی به روستاها و مناطق محروم کشور یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در دولت سیزدهم است.
معاون وزیر نفت در امور گاز افزود: در حال حاضر مطابق برنامه برای توسعه گازرسانی در بخش روستایی نیازمند همراهی مجلس و تامین اعتبار کافی در بودجه ۱۴۰۳ هستیم.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به اهتمام صنعت گاز برای تامین گاز بخش مولد اقتصاد کشور گفت: شرکت ملی گاز ایران طرح‌ها و مشوق‌های خوبی برای سرمایه‌ گذاری در زمینه ذخیره سازی رو زمینی گاز برای صنایع دارد که از جمله آن احداث مینی‌ال ان جی ها است و صنایع می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها از گواهی انرژی بهره‌مند شوند و به تناسب و نیاز از آن استفاده کنند.
خاطرنشان می‌شود، در این دیدار علاوه بر استاندار و مدیران استانی، مصطفی طاهری نماینده مردم شریف زنجان در مجلس شورای اسلامی حضور داشت و پیرامون موضوعات تقنینی مذاکراتی صورت گرفت.
شایان ذکر است؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در چارچوب دومین سفر رئیس جمهور به استان زنجان و به منظور افتتاح طرح‌های گازرسانی به ۸ روستا ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن و ۴۵ واحد صنعتی به این استان سفر کرده است.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>