کد خبر: ۶۷۴۶
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
در آستانه سفر رییس‌جمهور انجام می شود:

بهره برداری از طرح های گازرسانی در استان زنجان

همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به استان زنجان طرح‌های گازرسانی به 8 روستا، 45 واحد صنعتی و بیش از 7 هزار واحد مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در راستای توسعه خدمات رسانی به هموطنان و با اقدامات جهادی و تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت گاز کشور، روز جمعه 15 دی ماه و در حاشیه سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت به استان زنجان، طرح گازرسانی به 7 هزار و ۶۳۹ واحد مسکونی در قالب گازرسانی به پروژه‌های مسکن ملی استان، با حضور مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.
براساس این گزارش، طرح‌های گازرسانی به 8 روستای ماری، سیلمان بلاغی، باش سیز، قاضی آباد، چومالو، بیرونده، قره حصارلو، بایندر و 45 واحد صنعتی، از جمله دیگر پروژه‌هایی است که در جریان سفر رئیس جمهور به استان و با حضور معاون وزیر نفت در امور گاز افتتاح می‌شود.
خاطر نشان می‌شود؛ اجرای طرح‌های مذکور با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان و بیش از 90 هزار متر شبکه‌گذاری انجام شده است.
شایان ذکر است؛ با تلاش کارکنان شرکت ملی گاز ایران، تمامی طرح‌های مربوط به گازرسانی به 38 روستای استان زنجان که در سفر اول رئیس جمهور به تصویب رسیده بود، به طور 100 درصد اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.


ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>