کد خبر: ۵۶۸۹
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

بانک ایران زمین با مدیران متعهد به دنبال جایگاه مناسب در شبکه بانکی

فعالیت های یک مجموعه زمانی به ثمر می نشیند که رهبران و مدیران آن با تعهد و انگیزه، زیر مجموعه های خود را با آموزش و تعلیم صحیح و درست در جهت اهداف تعیین شده سازمانی هدایت کنند.

بانک ایران زمین با مدیران متعهد به دنبال جایگاه مناسب در شبکه بانکی کشور

به گزارش پرشین خبر؛ یک مجموعه و اجزای آن همچون حلقه های زنجیر به هم پیوسته هستند تا بتوانند کاری را به سرانجام برسانند و در راس آنها مدیران مجموعه باید همکاران خود را در کلیه امور مشارکت داده و با ایجاد روحیه فعالیت تیمی و انگیزه کارکنان را افزایش دهند.
جدیت و تلاش مضاعف مدیران و مسئولان یک مجموعه عامل رشد و ترقی یک سازمان است و این در حالی است که مدیران همچون قلب تپنده یک مجموعه محسوب می شوند که با تلاش و جدیت خود، خون را در رگ های مجموعه جاری و روحیه همکاری را در بین کارکنان خود تقویت می کنند.
بانک ایران زمین نیز از این قاعده مستثنی نیست و این بانک با مجموعه ای از مدیران و کارکنان با انگیزه تلاش می کند خود را در شبکه بانکی یک سر و گردن بالاتر قرار دهد تا با ارایه خدمات نوین نسبت به جذب مشتریان و رضایت آنها اقدام کند.
به گفته عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین تخصص، خلاقیت و وفاداری از ویژگی های اصلی یک مدیر بانکی محسوب می شود و انگیزه بخشی به کارکنان زیر مجموعه نیز موجب جذب و رضایت مشتریان بیشتر می شود.
او می گوید که فعالیت ها و تلاش هایی که مجموعه بانک ایران زمین انجام می دهند، مایه غرور و افتخار بانک است و همراهی و تلاش مشترک یکایک کارکنان در شعب و ستاد باعث این موفقیت و افتخار برای بانک ایران زمین شده است.
مدیرعامل بانک ایران زمین تعهد و تعصب مدیران و کارکنان به سازمان، رفتار و اخلاق کاری را مهمترین ویژگی یک بانکدار موفق عنوان کرد و گفت: احترام و برخورد مناسب در کنار ابزارهایی که در اختیارکارکنان این بانک قرار دارد باعث جلب رضایت مشتریان و انجام امور بانکی آنان خواهد شد.
توسعه اقتصادی نیز یکی از اولویت های اصلی سیستم بانکی کشور محسوب می شود که بانک ایران زمین با در اختیار داشتن مدیران متعهد و با انگیزه، با تمام قدرت در این مسیر گام بر می دارد و این بانک در تلاش است تا به عنوان یک مولد اقتصادی، در جهت تقویت تولید داخلی و رشد اقتصاد کشور حرکت کند.

تلاش مدیران بانک ایران زمین در شبکه بانکی کشور، ارائه سرویس ها و خدمات بانکی با کیفیت به مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از آخرین تکنولوژی دنیا در جهت ایجاد ارزش افزوده از تفکرات اصلی مدیران ارشد این بانک است.
برای بالا بردن این توانایی، مدیران و کارکنان بانک ایران زمین با گذراندن دوره های آموزشی و آشنایی با بانکداری مدرن، الکترونیکی و دیجیتال و مطالعه دقیق سرویس های بانکداری و همچنین خدمات همراه بانک، میزان مراجعین به شعب را کاهش داده و مشتریان نیز در کمترین زمان می توانند امور بانکی خود را از این طریق انجام دهند.
مدیران بانک ایران زمین با استفاده از تجربیات شبکه بانکی داخل و خارج با قرار دادن نیروهای جوان در کنار کارکنان با سابقه و انتقال تجربیات این کارکنان به نیروهای جوان به دنبال پویایی در شبکه بانکی خود هستند.
مدیران بانک ایران زمین با اجرای طرح تحول و توسعه بانک نیز مسئولیت یکایک کارکنان خود را تعریف و تشریح کرده اند که یکی از مهمترین شاخص ها در طرح تحول، شاخص مولدسازی دارایی های غیر مولد است که خارج از فعالیت های بانکی است که باید احیا شود و به چرخه فعالیت بانکی درآید.
به همین منظور بخش توسعه سرمایه انسانی بانک، بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان با راندمان و کارایی بالا را در اختیار مدیران این بانک قرار داده که در آینده ای نزدیک آثار مطلوب آن برای نیروهای ارزشمند بانک در ستاد، مناطق و شعب بانک ایران زمین مشاهده خواهد شد.
ساختار و استراتژی این طرح با همکاری معاونت طرح و برنامه، مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی و مدیریت امور شعب به سرعت در حال انجام است و برای بالا بردن انگیزه مدیران و کارکنان هر ماه منطقه برتر، شعبه برتر و همکار برتر انتخاب خواهد شد تا انگیزه را در بدنه مجموعه بالا ببرد.
تمامی این تغییرات به سادگی اتفاق نیوفتاده است و با برنامه ریزی های هوشمندانه و تلاش شبانه روزی مدیران و سایر همکاران، بانک ایران زمین به این جایگاه رسیده است.
شایسته سالاری، جانشین پروری، انگیزه، پتانسیل بالای همکاران و همچنین عشق و علاقه به کار عامل اصلی موفقیت بانک ایران زمین محسوب می شود.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>