email
save
کد خبر: ۵۵۷۲
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
معاون پشتیبانی و توسعه منابع شرکت ملی پست:

سامانه جامع منابع انسانی شرکت ملی پست بزودی راه اندازی می شود

حمیدرضا فتاح از راه‌ اندازی "سامانه جامع نیروی انسانی شرکت ملی پست" در آینده نزدیک خبر داد و گفت: «این سامانه به منظور تسهیل در مدیریت منابع انسانی و با هدف یکپارچه‌ سازی فرایندهای این حوزه، طراحی شده است.»

به گزارش پرشین خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ حمید رضا فتاح معاون پشتیبانی و توسعه منابع این شرکت در نخستین روز از نشست سراسری مدیران شبکه پستی کشور به تشریح اقدامات و دستاوردهای این حوزه پرداخت. 
فتاح با اعلام اینکه سامانه جامع منابع انسانی شرکت ملی پست به زودی راه اندازی خواهد شد، از تعیین بهترین شیوه مدیریتی برای کارکنان، هدفمندسازی، وساماندهی آرشیو اطلاعات پرسنل، افزایش بهره‌وری، ارتقای سرعت و کیفیت انجام فرآیندهای منابع انسانی، جلوگیری از هدر رفت منابع و بهبود زیرساخت‌های آموزش پرسنل به عنوان مزایای این سامانه نام برد. 
تهیه و تدوین سند راهبردی نیروی انسانی، بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی واحدهای اجرایی به منظور اخذ مجوز استخدام، تدوین دستورالعمل ارزیابی و توسعه شایستگی‌های اختصاصی مدیران، اجرای طرح ارتقای سطح شغلی پست به منظور اختصاص ردیف کارشناس و رئیس اداره به کارکنان موزع و متصدیان تجزیه و توزیع، پیاده‌سازی مدل مفهمومی بهای تمام‌شده خدمات و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای جامع مالی تحت وب از جمله مواردی بود که معاون پشتیبانی و توسعه منابع شرکت ملی پست در بیان اهم اقدامات این حوزه؛ به آن ها اشاره کرد. 
فتاح همچنین با بیان موارد مورد انتظار حوزه‌های نیروی انسانی، مالی و پشتیبانی از واحدهای ستادی و اجرایی، گزارشی جامع از آمار و عملکرد و اقدامات این حوزه‌ها ارائه کرد.
نشست هم اندیشی مدیران شرکت ملی پست با هدف بررسی گزارش عملکرد هشت ماهه و  تبیین  اهداف نوین شبکه پستی کشور  از صبح امروز آغاز به کار کرده و تا بیست و پنجم آذر ۱۴۰۲ با برنامه‌های مختلف شامل سخنرانی، برگزاری پنل، ارائه گزارش و... ادامه دارد.

 

برچسب ها
ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>