کد خبر: ۵۲۹۴
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
معاون وزیر نفت در امور گاز:

تأمین سوخت همه مشترکان با مدیریت مصرف گاز محقق می‌شود

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: تزریق روزانه 850 میلیون مترمکعب گاز به شبکه گازرسانی در اوج روزهای سرد سال، نشان از تلاش بی‌وقفه و خالصانه همکاران ما در شرکت ملی گاز ایران دارد و این تلاش تنها در کنار مدیریت مصرف صحیح می‌تواند پایداری شبکه گاز کشور را حفظ کند.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در جمع صمیمی کارکنان و مدیران شرکت گاز استان البرز با بیان این مطلب، اظهار کرد: این آمار نشان می‌دهد که چنان‌چه عزم ملی در راستای مصرف بهینه جزم و همدلی، همیاری و مدیریت مصرف در سرلوحه کارها قرار گیرد، نه تنها شاهد صرفه‌جویی قابل توجهی در این بخش خواهیم بود، بلکه مشترکان می‌توانند از مزایای طرح تشویقی پرداخت گازبها نیز بهره‌مند شوند.
وی با بیان این‌که حفظ جریان پایدار گاز در کشور، اولویت نخست شرکت ملی گاز ایران است، گفت: اولویت نخست برای ما، گازرسانی به مشترکان خانگی و واحدهای تجاری است که در کنار آن، باید سوخت صنایع را هم در نظر بگیریم؛ هرچند فراموش نکنیم، تأمین سوخت همه مشترکان فقط با مدیریت مصرف گاز محقق می‌شود و تنها با این استراتژی است که می‌توان شبکه گاز را پایدار نگاه داشت.
چگنی در ادامه، با اشاره به بهره‌مندی یک شهر و 120 روستای صعب‌العبور استان البرز از نعمت گازطبیعی با هزینه‌ای بالغ بر 13 هزار میلیارد ریال، افزود: خدا را شاکریم که با تلاش و کوشش همکاران، پیش از موعد مقرر، مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهوری به استان البرز در حوزه گازرسانی محقق شد و امروز این استان در جرگه استان‌های سبز قرار گرفت.
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان این‌که خدمت به مردم به‌ویژه رسیدگی به مناطق محروم را وظیفه خود می‌دانیم و به آن، افتخار می‌کنیم، گفت: در دو سال گذشته و با روی کار آمدن دولت مردمی، به 43 شهر، بیش از 5 هزار و 400 روستا و بیش از 8 هزار و 300 صنعت که 14 نیروگاه هم جزء آن بوده است، گازرسانی کرده‌ایم.
چگنی در بخش دیگری از سخنان خود، توجه به نیروی انسانی را یکی از اولویت‌های مهم شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد و ادامه داد: نیروهای متعهد، متخصص و توانمند صنعت گاز شبانه‌روز در اقصی نقاط کشور تلاش می‌کنند تا این سوخت پاک را به دست مشترکین برسانند؛ از این رو توجه به خواسته‌ها و رسیدگی به دغدغه‌های همکاران، یکی از اولویت‌های مهم سازمان است که به‌جد دنبال می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان، اظهار کرد: به لطف خداوند متعال، همت متخصصین، دعای مردم امیدوارم که امسال نیز همانند سال‌های گذشته، بتوانیم زمستان پیش رو را با سربلندی پشت سر بگذاریم.
شایان ذکر است، در این جلسه چندساعته، کارکنان، مدیران و رؤسای شرکت گاز استان البرز، دیدگاه‌ها، نقطه‌نظرات و پرسش های خود را مطرح و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>