کد خبر: ۵۱۵
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی؛

ایجاد امنیت شغلی؛ اولویت کاری مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت

دولت سیزدهم با هدف بهبود شرایط شغلی هر یک از همکاران صنعت نفت بی‌وقفه در حال ایجاد بستری مطلوب‌تر و بهتر، هم از منظر امنیت شغلی و هم از منظر برقراری عدالت در تمامی قراردادها است.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان؛ مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی همراه با جمعی از مدیران وزارت نفت، شرکت‌های ملی گاز و پخش و پالایش در بازدید از مجموعه‌های صنعت نفت استان اصفهان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: امیدوارم با همکاری و همراهی مدیران، روسا و همکاران صنعت نفت، زمینه رفع هر چه بیشتر چالش‌های حوزه منابع انسانی در این استان فراهم شود.
وی ادامه داد: مطمئنم با تلاش، کوشش و همدلی همه مجموعه وزارت نفت، این صنعت که حرکت تحول‌آفرین خود را آغاز کرده، می‌تواند منشاء اثر و ارزش افزوده برای کشور باشد.
علی مددی در پایان، به ساماندهی کارکنان شاغل در حوزه نیروهای ارکان ثالث و قرارداد مدت موقت اشاره کرد و گفت: طرح ساماندهی این همکاران در دستور کار قرار گرفته و به زودی مراحل نهایی ساماندهی آن‌ها به اتمام و اجرا خواهد رسید.
خاطرنشان می سازد در ادامه برنامه‌های بازدید یک روزه معاون وزیر نفت، نشست مشترکی با حضور مدیران صنعت نفت اصفهان به همراه مدیران منابع انسانی شرکت‌ها در خصوص بیان مسائل منابع انسانی و جمع بندی موضوعات در سالن شهید سلیمانی شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>