email
save
کد خبر: ۴۰۸۷
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
لیائی در دیدار با استاندار بوشهر مطرح کرد؛

لزوم هوشمندسازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند پست بوشهر

مدیر عامل شرکت ملی پست در دیدار با استاندار بوشهر احداث و راه اندازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند پست این استان را ضروری خواند.

به گزارش پرشین خبر به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در سفر به استان بوشهر، طی نشستی با احمد محمدی زاده استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست در این دیدار با اشاره به اهمیت اجرای پروژه ملی  G_naf و نصب پلاک های هوشمند در سطح شهرها و روستاهای کشور خواستار همکاری استانداری برای تکمیل این طرح در استان بوشهر شد.
معاون وزیر ارتباطات با اشاره بر پارسل بندی شدن نقشه های کل شهرهای استان و 80 روستای بالای 300 خانوار توسط پست استان، بر ضرورت عملیاتی شدن این طرح ملی توسط شهرداران و دهیاران تاکید کرد. 
لیائی در ادامه بر مولد سازی املاک دولتی تاکید کرد و گفت:  با توجه به ترافیک و حجم بالای مرسولات پستی در سطح استان، راه اندازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند در مرکز پست استان بوشهر ضروری است .
در ادامه محمدی زاده استاندار بوشهر نیز در راستای  توسعه و تکمیل زیرساخت های پستی استان از طریق مولدسازی و منابع عمرانی، قول همکاری  لازم برای اختصاص زمین مناسب به پست استان را داد.
گفتنی است لیائی در بدو ورود به استان بوشهر ، بصورت سرزده از اداره کل پست استان بازدید و با کارکنان در بخش های مختلف ستادی و اجرایی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه به صورت میدانی چگونگی فرایند سرویس احراز نشانی توسط موزعین استان را مورد بررسی قرار داد.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>