email
save
کد خبر: ۳۹۷
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹

IEC محصول جدید دارای ارزش افزوده را عرضه می کند

به عنوان بخشی از سبد رو به رشد محصولات،IEC استانداردهایی را با عنوان نسخه‌های توسعه یافته (EXV) به طور رسمی رونمایی کرده است.

به گزارش پرشین خبر به نقل از روابط عمومی سازمان ملی استاندارد؛ با این نسخه توسعه یافته، کاربران قادر خواهند بود به صورت یکپارچه و موثر به نشریات IEC  از طریق یک سند واحد مراجعه کنند.
با توجه به اینکه ممکن است مراجعه همزمان به استانداردهای IEC و منابع آن دشوار و زمان بر باشد، این نسخه توسعه یافته، اطلاعات و محتوای کلیدی را در یک سند واحد برای استفاده آسان گردآوری می‌کند.
گیلین فورنت، رئیس فروش و توسعه کسب وکار خاطرنشان کرد: این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربه بهتری درباره استانداردها داشته باشند و در عین حال در زمان ارزشمند نیز صرفه جویی کنند.
بیش از ۱۰ استاندارد IEC در پایان سال ۲۰۲۲ به عنوان نسخه‌های توسعه یافته منتشر شده است. تولیدکنندگان مختلف، به عنوان بخشی از تحقیقات بازار برای درک بهتر نیازهای کاربران، علاقه‌مندی خود را ابراز کردند. گرایش بازار در سطح بالایی قرار دارد.
نسخه‌های توسعه یافته (EXV) مزایای بسیاری دارند. بازخوانی آن‌ها آسان‌تر است و برای افرادی که با استانداردها کمتر آشنا هستند بسیار مفید خواهد بود زیرا تعداد اسنادی که باید به طور همزمان مطالعه شوند را کاهش می‌دهد. درک روابط نسبت به استانداردهای موجود آسان‌تر است و به صرفه جویی در زمان مطالعه و درک مطالب کمک می‌کند.
IEC پیش بینی می‌کند در سال 2023، بیش از 60 استاندارد را به عنوان نسخه‌های توسعه یافته منتشر کند که از مجموعه استانداردهای موجود در کمیته های فنی و کمیته های فرعی IEC به شرح زیر، تدوین خواهند شد:
IEC TC 61 : ایمنی لوازم خانگی و دستگاه‌های برقی مشابه

IEC SC 61B : ایمنی دستگاه‌های ریزموج برای لوازم خانگی و کاربردهای تجاری

IEC TC 66 : ایمنی تجهیزات آزمایشگاه، اندازه گیری و کنترل

IEC SC 17A : وسایل کلیدزنی

IEC TC 96 : ترانسفورماتورها، رآکتورها، واحدهای تامین برق و ترکیب آن‌ها

IEC TC 116 : ایمنی ابزارهای برقی موتوردار

منبع: سایت کمیسیون بین المللی الکتروتکنیک

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>