کد خبر: ۳۶۹۱
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

اجرای موفق طرح تحول و توسعه بانک ایران زمین

معاونت طرح و برنامه و گروه مالی بانک ایران زمین با تلاش و همت کارکنان خود، اقدام به تهیه طرح تحول و توسعه بانک ایران زمین کرده است که در این طرح حیطه و مسئولیت یکایک کارکنان در بانک تعریف و تشریح شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خبر؛ نظام پولی و بانکی یکی از اصلی ترین پشتوانه های اقتصاد هر کشور محسوب می شود و به همین دلیل وجود نظم وانضباط مالی در شبکه بانکی، مشتری مداری، استفاده از نیروهای کارآمد و به روزرسانی اطلاعات کارکنان می تواند نظام بانکی را به اهداف خود در اقتصاد هر کشوری برساند.
بانک ایران زمین نیز علاوه بر برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان خود با استفاده از فناوری های نوین و بانکداری دیجیتال، خدمات مدرن بانکداری را با کارکنان دانش آموخته خود به مشتریانش ارایه کرده است.
مسئولان بانک ایران زمین به همین خاطر برای به روزرسانی فعالیت های بانکی و عقب نماندن از شرایط اقتصادی ایران و جهان اقدام به تهیه طرح تحول و توسعه بانک کردند تا با قدرت بیشتری در شبکه پولی و مالی کشور و خارج از ایران حضور داشته باشند.
با نگاهی که مدیران بانک ایران زمین به نظام بانکی کشور داشته اند و با استفاده از نیروهای مجرب و کارآمد در تمامی شعب این بانک شاهد پیشرفت های چشمگیری در شبکه بانکی ایران زمین هستیم.
شرایط موجود نشان می دهد که طرح  تحول و توسعه بانک ایران زمین تاثیر مثبتی بر فعالیت روزانه این بانک داشته و نگاه مشتریان نیز به مجموعه بانک ایران زمین تغییر محسوسی کرده و این موضوع نقش آفرینی ارزشمند سرمایه انسانی بانک را برای رضایتمندی مشتریان نشان می دهد.
تمامی تغییرات موجود در بانک ایران زمین با برنامه ریزی های هوشمندانه و تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان بانک انجام شده تا این بانک جایگاه خود را در نظام پولی و بانکی و اقتصاد کشور ارتقاء دهد.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین تخصص، خلاقیت و وفاداری را از ویژگی های اصلی یک مدیر بانکی می داند و می گوید: فعالیت یک مجموعه زمانی به ثمر خواهد نشست که رهبران و مدیران آن با تعهد و انگیزه زیر مجموعه خود را آموزش و تعلیم داده و در جهت اهداف تعیین شده حرکت کنند.
وی اعضای یک مجموعه را همچون حلقه های زنجیر به هم پیوسته عنوان کرد و گفت: مدیران باید با افزایش مشارکت همکاران در کلیه امور و ایجاد روحیه فعالیت تیمی، بازدهی واحد خود را بیشتر کرده و انگیزه کارکنان را افزایش دهند.
مدیرعامل بانک ایران زمین، جدیت و تلاش مضاعف مدیران و مسئولان را عامل رشد و ترقی یک سازمان دانست و خاطر نشان کرد: مدیران همچون قلب تپنده یک واحد هستند که با تلاش خود، خون را در رگ های مجموعه جاری و روحیه همکاری را در بین کارکنان خود تقویت خواهند کرد.
مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین نیز در خصوص طرح تحول و توسعه بانک گفت: یکی از مهمترین شاخص ها در طرح تحول بانک، شاخص مولدسازی دارایی های غیر مولد است که خارج از فعالیت های بانکی است که باید احیا شود و به چرخه فعالیت بانکی درآید.
وی اقتصاد را همانند یک زنجیر به هم پیوسته توصیف کرد و افزود: بانک دارای حوزه های مختلف است که بزرگترین بخش آن شعب هستند که بیشترین نیروی انسانی در آنجا فعالیت می کنند و هر اندازه که دارایی های غیر مولد فعال شود و در چرخه فعالیت اصلی بانک وارد شود، موفقیت بیشتر و اقدامات بزرگ تری انجام می شود.
وی با بیان این که، هر یک از ما به عنوان یکی از حلقه های این زنجیر بزرگ می توانیم موثر باشیم گفت: به طور حتم با فعال شدن دارایی های غیر مولد در بانک ایران زمین می توانیم به سهم خود به توسعه اقتصادی کشورمان کمک کنیم.
قائم مقام بانک ایران زمین با اشاره به راه اندازی سامانه ارزیابی متفاوت در بانک، افزود: با همکاری مدیر امور توسعه سرمایه انسانی بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان با راندمان و کارایی بهتر در اختیار مدیران و همکاران قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: قطعاً در آینده نزدیک مشتریان بانک ایران زمین، آثار مطلوب این سامانه را برای نیروهای ارزشمند بانک در ستاد، مناطق و شعب خواهند دید.
قائم مقام بانک ایران زمین از طرح انگیزشی در حوزه رقابت کلیه مناطق و همکاران خبر داد و افزود: ساختار و استراتژی این طرح با همکاری معاونت طرح و برنامه، مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی و مدیریت امور شعب به سرعت انجام خواهد شد و در هر ماه منطقه برتر، شعبه برتر و همکار برتر خواهیم داشت.
شیروانی نام ایران زمین را مایه افتخار همه همکاران دانست و گفت: باید با تمام وجودمان در جهت افتخار و سرافرازی نام مقدس ایران زمین تلاش کنیم.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>