کد خبر: ۳۲۶۸
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

شعب بانک ایران زمین محیطی مناسب و در خور شان مشتریان

در حال حاضر بانک ها برای ارایه خدمات به مشتریان خود از روش های مختلف استفاده می کنند تا علاوه بر دریافت خدمات آنلاین و سریع، افراد کمتری به شعب مراجعه کنند، اما برخی مشتریان ناچار هستند با حضور فیزیکی در شعب از متصدیان بانک ها درخواست خدمات کنند.

به گزارش پرشین خبر؛ بانک ها نیز برای رضایت و راحتی مشتریان خود تلاش می کنند تا با انتخاب مکان مناسب برای شعب، بیرون و داخل آن ها را نیز به گونه ای طراحی کنند که علاوه بر جذب مشتری، راحتی و آرامش را به آنان هدیه کنند.
مشتری برای برخی خدمات با حضور در شعبه بانک، ارتباط اولیه خود را با متصدیان شعب برقرار می کنند، در این حالت رفتار و برخورد مناسب و پسندیده از سوی متصدیان بانک ها موجب تشویق مشتری برای افتتاح حساب و رضایت او از خدمات دریافت شده خواهد شد.
بانک ایران زمین نیز برای دسترسی راحت تر مشتریان خود تلاش کرده است تا علاوه بر راه اندازی  شعب در نقاط مختلف شهرهای کشور، مکان آن ها را به گونه ای انتخاب، رنگ آمیزی و طراحی کند تا مشتری در مدت زمان حضور در شعبه در آرامش کامل به کارهای خود رسیدگی کند.
بانک ایران زمین علاوه بر این کار، متصدیان خود را به گونه ای آموزش داده است تا مشتریان در زمان خروج از شعبه با رضایت کامل آنجا را ترک کنند و به همین خاطر متصدیان نیز آموزش های مختلف برای مواجهه با مشتریان را دیده اند.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین نیز در این خصوص گفت: تلاش هایی که در این زمینه انجام شده را مایه غرور، موفقیت و افتخار بانک می دانم، چرا که اولویت مدیران ارشد بانک در انتخاب و جانمایی شعب این است که همکاران در فضایی فعالیت کنند و به مشتریان خدمات ارائه دهند که در خور شأن آنان باشد.
وی با اشاره به این که، همه کارکنان بانک ایران زمین بانکدار هستند، افزود: هر یک از ما به عنوان بانکدار در طول روز با مشتریان و مراجعه کنندگان متعددی سر و کار داریم و باید برای مشتریان محیطی مناسب و آبرومند که متناسب با وجهه بانک باشد، فراهم کنیم.
مدیرعامل بانک ایران زمین تعهد و تعصب به سازمان، رفتار و اخلاق کاری را مهمترین ویژگی یک بانکدار موفق عنوان کرد و گفت: احترام و برخورد مناسب در کنار ابزارهایی که در اختیار داریم باعث جلب رضایت مشتریان و انجام امور بانکی آنان خواهد شد.
پورسعید ضمن تاکید بر استفاده از تکنولوژی و ابزارهای جدید در بانک ایران زمین افزود: همکاران با آموزش و مطالعه دقیق سرویس های بانکداری مدرن و خدمات همراه بانک می توانند با معرفی و تشویق مشتریان، میزان مراجعین به شعب را کاهش داده و مشتریان نیز در کمترین زمان می توانند امور بانکی خود را از این طریق انجام دهند.
وی گفت: هر یک از مشتریان زمانی که به شعب مراجعه می کنند، ممکن است اخلاق و رفتار متفاوتی داشته باشند و در این حالت متصدیان بانک هستید که باید استادانه درخواست آنان را مطالبه و با سعه صدر و بلند نظری امور بانکی آنان را انجام دهند.
بانک ها برای ارایه خدمات به مشتریان خود از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که بزرگترین بخش آن شعب بانک ها هستند که بیشترین نیروی انسانی را در مواجهه با مشتریان و ارایه خدمات در اختیار داند و به همین خاطر کارکنان این بخش باید علاوه بر آموزش های مختلف بانکی، آموزش مواجهه با مشتریان را نیز ببیند.
یادآور می شود که بانک ایران زمین ضمن استفاده از خدمات بانکداری مدرن و بانکداری دیجیتال با برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای کلیه کارکنان خود و به خصوص کارکنان شعب، توانسته در حوزه بانکداری دیجیتال رشد قابل توجه ای داشته باشد و متصدیان امور بانکی در شعب نیز با معرفی دقیق سرویس های همراه بانک، مشتریان خود را تشویق به استفاده از این امکانات می کنند تا آنان به راحتی به خدماتی که بانک ایران زمین ارایه می کند، دسترسی داشته باشند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>