email
save
کد خبر: ۲۹۹۱
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

کشف فرار مالیاتی 1900 میلیارد ریالی یک شرکت در شمال تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف فرار مالیاتی یک شرکت اقتصادی در شمال تهران خبر داد و گفت: کارشناسان میزان فرار مالیاتی کشف شده را بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تومان اعلام کردند.

به گزارش پرشین خبر به نقل از پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ؛ سرهنگ مهدی افشاری در این خصوص افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری مدیرعامل شرکت با مبالغ کلان فرار مالیاتی در محدوده بلوار قیطریه شدند.

وی اظهار کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با فرارمالیاتی و شکوائیه مدیرعامل شرکت س. ت.ت مبنی بر اینکه برغم فعالیت اندک اقتصادی مبالغ کلان مالیاتی برای نامبرده محسوب شده که با بررسی های صورت گرفته مشخص شد از سربرگها و فاکتورهای شرکت به صورت غیر قانونی استفاده شده که عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری فردی از کارمندان شرکت دخیل در روند افرایش مالیاتی در این شرکت کردند.
سرهنگ افشاری افزود: در مراحل بازجویی از متهم وی اعتراف کرد مدتی است در زمینه فروش فاکتورهای جعلی این شرکت در حد وسیع فعالیت داشته که موجبات فرار مالیاتی و تضییع حقوق عامه و دولت را به یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال فراهم کرده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضایی معرفی شد.
این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با پلیس امنیت اقتصادی به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>