email
save
کد خبر: ۱۸۹۲۸
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون:

افزایش اماکن ورزشی کارگری در کشور به ۵۱۰ مجموعه

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش اماکن ورزشی کارگری در کشور به ۵۱۰ مکان ورزشی خبر داد.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: طی سه سال گذشته ۳۴ مکان ورزشی جدید به مجموعه‌های ورزشی کارگری کشور اضافه شده است.
وی افزود:در حال حاضر ۵۱۰ مکان ورزشی ویژه جامعه کار و تولید وجود دارد و رویکرد مناسبی برای ایجاد تحول در این جامعه اتخاذ شده است.
وی تاکید کرد: این فضا‌ها برای ایجاد شور و نشاط در جامعه کارگران ایجاد شده است.
چکشیان با بیان اینکه جامعه کارگری کشور با خانواده‌هایشان حدود نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: در کنار مسائل معیشتی و رفاهی، توجه به فضا‌های فرهنگی و ورزشی می‌تواند سبب تقویت شرایط جسمی و روحی جامعه کار و تولید شود که این موضوع توسعه بیشتر کشور با توجه به حال خوب کارگران را به دنبال دارد.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر نقش و اهمیت ورزش در جامعه کارگری گفت: کارگران زمینه ساز رونق تولید، ارتقای بهره وری و رشد اقتصادی هستند و تلاش می‌کنیم تا در کنار تامین رفاه مالی و معیشتی کارگران، نشاط و شادابی نیز در این قشر افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت‌های استاندار خراسان شمالی شاهد تحولات خوب در زمینه ورزش کارگری استان خراسان شمالی هستیم.
در این دیدار «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی گفت: عزم مدیران این وزارتخانه در خراسان شمالی خدمت به جامعه کارگری در چارچوب قانون به ویژه در حوزه ورزشی است.
وی ادامه داد: امسال ۵۷۰ پروژه در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که در نخستین روز از این هفته، افتتاح یکی از پروژه‌های ورزش کارگری را در برنامه‌های خود قرار دادیم و از این بخش حمایت می‌کنیم.
در ادامه این دیدار، «مهدی اسلام‌خواه» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در سخنانی اظهارکرد: تلاش کردیم تا توجه ویژه‌ای به ورزش و نشاط جامعه کارگری داشته باشیم.
وی گفت: هم اکنون ۶ مجموعه ورزشی کارگری در پنج شهرستان استان وجود دارد.

 

برچسب ها
ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>