کد خبر: ۱۸۶۷۴
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
رئیس کل بیمه مرکزی:

رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین نوعی فرهنگ سازی عمیق به شمار می رود

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: صنعت بیمه کشور در پوشش بیمه‌ای زائران بین الحرمین فراتر از ماموریت‌های حرفه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل خواهد کرد.

به گزارش پرشین خبر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در موکب بیمه معلم در فرودگاه امام (ره) حضور داشت با تشریح آخرین تصمیمات و مصوبات کمیته اربعین صنعت بیمه، اظهار داشت: پوشش بیمه‌ای بزرگترین رویداد عاشورایی و راهپیمایی جهان اسلام توسط صنعت بیمه باید به عنوان الگویی برای مدیریت جهادی تبیین و معرفی شود.
رئیس کل بیمه مرکزی از تلاش‌های صورت گرفته توسط شرکت بیمه معلم در ایام اخیر قدردانی کرد و افزود: رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین یک نوع فرهنگسازی عمیق به شمار می‌رود و شرکت بیمه گذار باید این مساله را با دقت و حساسیت دنبال کند.
گفتنی است در این بازدید جمعی از بیمه گذاران اربعین، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را با رئیس کل بیمه مرکزی مطرح کردند.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>