مدیریت پرشین خبر، لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.
به گزارش پرشین خبر؛ سید هادی شیخالاسلامی ضمن تاکید بر اهمیت آسیب شناسی صنعت مالی به ویژه در زمینه ریسک و بیمه، بر رویکرد مساله محور و علمی در این شرکت بیمهای تاکید کرد و گفت: «در شرکت بیمه میهن، بحثها و چالشهای مختلف حوزههای رگولاتوری، مدیریت ریسک و بنیانهای زیرساختی صنعت بیمه کشور، را به ویژه با برگزاری پنلهای تخصصی که چند نمونه آن در نمایشگاه صنعت مالی برگزار شد، بررسی میکنیم.»
وی تاکید کرد: «در زمینه مدیریت در صنعت مالی به ویژه بیمه، نگاهمان براین است که مدیریتهای جزیرهای در صنایع مالی پاسخگوی نیازهای جدید این صنعت و بازار بیمه نیست؛ ضمن اینکه تنها راه عبور از کار جزیرهای، توسعه و عجین شدن با فناوری اطلاعات است؛ کاری که صنعت بیمه ایران به ویژه بیمه میهن با سرعت به سمت آن پیش میرود.»
شیخالاسلامی در ادامه به عقبافتادگی صنعت بیمه در زمینه فناوریهای نوین به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد و ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد درگاههای اینترنتی فروش و ارزیابی خسارت در صنعت بیمه گفت: «از سال گذشته بیمه مرکزی برنامههای موثری در زمینه اینشورتک برداشته است و امسال هم ایدهها و محصولات ارائه شده در نمایشگاه صنعت مالی نشان داد که در این زمینه در حال جبران عقب افتادگیها هستیم.»
مدیرعامل بیمه میهن با اشاره به احیای زیرساختهای این شرکت بیمهای در زمینه خدمات آنلاین، به راه اندازی سوپراپلیکیشن جامع «آساتو» برای مشتریان بیمه میهن اشاره و تاکید کرد: «در آینده نزدیک، خدمات آنلاین بیمه میهن، پاسخگوی ۸۰ میلیون ایرانی خواهد بود.»