کد خبر: ۱۸۲۸۷
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
مدیر عامل بانک صنعت و معدن:

تمرکز بانک صنعت و معدن بر روی تسهیلات سرمایه در گردش است

مدیر عامل بانک صنعت و معدن که به منظور برگزاری جلسه با صنعتگران و همفکری در خصوص رفع موانع بخش تولید در چندین واحد صنعتی در استان‌های تهران و قم حضور یافته بود، در جمع مدیران این شرکت‌ها اظهار داشت: تمرکز ما به طور ویژه بر روی تسهیلات سرمایه در گردش است تا بتوانیم ظرفیت تولید واحد‌های صنعتی را حفظ کنیم.

به گزارش پرشین خبر از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان به اتفاق اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک صنعت و معدن در جلسه با صنعتگران استان‌های تهران و قم حضور یافته بود افزود: طرح‌های نیمه تمام اولویت بعدی ما است که امیدواریم با تخصیص به موقع تسهیلات به بهره برداری برسند و اشتغال جدید ایجاد کنند.
وی عنوان کرد: طرح‌های دانش بنیان و صادرات گرا نیز برای پرداخت تسهیلات بر دیگر واحد‌های تولیدی مقدم هستند و بانک صنعت و معدن تا به امروز همکاری و تعامل مناسبی با آنان داشته است.
دکتر خورسندیان در بخش دیگری از سخنان خود به اهتمام این بانک برای برنامه ریزی و بازتعریف استراتژی‌ها و سیاست‌های آن برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه راهبردی ششم بانک که به واحد‌های صف و ستاد ابلاغ شده است، در نظر داریم علاوه بر منابع مالی دولتی، با تجهیز از منابع غیردولتی در تامین مالی توسعه، مشارکتی پایدار داشته و با فعال سازی بانکداری سرمایه گذاری، در حوزه تخصیص منابع فقط محدود به تسهیلات بانکی نبوده بلکه مبتنی بر اوراق و صندوق‌های سرمایه گذاری، بخش‌های اولویت دار کشور را تامین مالی کنیم.
وی سپس در این سفر یک روزه از طرح‌های صنعتی شرکت آهنگری نوین، شرکت آرکا چرم مهاجر و شرکت تهران شباهنگ بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت آنها قرار گرفت.
شرکت آهنگری نوین تولیدکننده شیلنگ هیدرولیک فرمان و اتصالات سیستم ترمز تحت فشار خودرو بوده و از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت داشته است.
شرکت آرکا چرم مهاجر نیز که تولید کننده انواع چرم سبک و سنگین می‌باشد توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.
شرکت تهران شباهنگ، تولید کننده انواع مرغ و گوشت چرخ کرده و قطعه بندی شده نیز از این بانک تسهیلات و اعتبارات دریافت کرده است.
گفتنی است، مدیرعامل بانک صنعت و معدن در جریان این بازدید‌ها از همه کارآفرینان و دست اندرکاران صنعت و معدن کشور و همه سرمایه‌گذارانی که در این شرایط اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه همچنان ثابت قدم، چرخ‌های صنعت کشور را می‌گردانند، تقدیر و تشکر کرد و به آنان اطمینان داد که این بانک همه توان و ظرفیت خود را برای حمایت از بخش تولید و اشتغال کشور به کار می‌گیرد.

 

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>