سال 1404؛ سال سرمایه گذاری برای تولید
بنام افسونگر آفرینش؛ سال جدید بر تمامی هموطنان گرامی مبارک باد
مدیریت پرشین خبر، لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.
به گزارش پرشین خبر از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، مجتبی حیدری که در نشست آموزشی کارکنان نهاد ناظر صنعت بیمه سخن میگفت با اعلام این مطلب افزود: حضور هر نیروی انسانی در سازمان سرمایه انسانی به حساب میآید و دانش افزایی و مهارت کافی در کنار انگیزه بالا از خصوصیات سرمایههای انسانی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی از مقوله آموزش به عنوان زیرساخت مهارت افزایی و توسعه سرمایه انسانی یاد کرد و اظهار داشت: احصای نیازهای سازمان و متناسب سازی دورههای آموزشی به بهبود روند عملکردی سازمانها کمک شایانی خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، مجتبی حیدری از احیای اداره آموزش بیمه مرکزی به عنوان یک حرکت رو به جلو نام برد و افزود: عملکرد حرفهای بخشهای آموزشی و توجه به امر مهارت یابی، زمینههای لازم را برای اصلاحات ساختاری فراهم خواهد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آموزش باید مقدمات تغییر رفتار کارکنان را فراهم کند وگرنه از حداقلهای اثربخشی نیز برخوردار نخواهد بود.
عضو هیات عامل بیمه مرکزی با بیان این مطلب که سازمان یادگیرنده به آموزشهای پررنگ و کاربردی نیاز مبرم دارد، خاطرنشان کرد: آموزش حضوری برای کارکنان، راهگشاست، اما کافی نیست و باید تمامی روشهای انتقال دانش و مهارت را برای ارتقای سازمانی به کار گرفت.
شایان ذکر است که تمرکز بر مقوله دانش افزایی در کنار راه اندازی زیرساختها دیجیتالی و سامانههای فناورانه از مهمترین راهبردهای نهاد ناظر صنعت بیمه به شمار میرود.