مدیریت پرشین خبر، لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.
به گزارش پرشین خبر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در گردهمایی مدیران شعب بیمه ایران با اشاره به این مطلب افزود: مولفههایی نظیر پرداخت خسارت به موقع و منصفانه، ارائه محصولات متناسب با نیاز آحاد جامعه و تسهیل عملیات بیمه گری در همگانی سازی صنعت بیمه کشور، نقش بی بدیلی ایفا میکند.
رئیس کل بیمه مرکزی، درهم تنیدگی خدمات بیمهای با نیاز مردم را نماد مردمی بودن یک صنعت دانست و اظهار داشت: مدیران متخصص و تصمیم ساز با بهره گیری از بدنه کارشناسی و شبکه فروش کارآمد، میتوانند پرچم صنعت بیمه را بالاتر از صنایع دیگر به اهتزاز درآورند.
دکتر استادهاشمی، انسجام بخشی و همدلی را دو عامل مهم برای ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: در نهادینه سازی مفاهیم بیمهای در عمق جامعه به گونهای عمل کنیم که نام صنعت بیمه با واژههایی نظیر اعتماد و آرامش، مترادف باشد.
رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت جایگاه شرکت بیمه ایران را از دو منظر مردمی و حاکمیتی، انکارناپذیر توصیف کرد و از مدیران این شرکت خواست تا برای حفظ و گسترش اعتبار آن بکوشند.
وی در همین راستا تصریح کرد: مراقبت مستمر از برند تجاری بیمه ایران در کنار تعامل سازنده با شرکتهای بیمهای دیگر باید این احساس را منتقل کند که تنها شرکت دولتی کشور نه تنها رقیب بزرگ آنان نیست بلکه شریک همگرا و قابل احترامی به شمار میآید.
دکتر علی استادهاشمی با اذعان به برخی کاستیهای صنعت بیمه در فرهنگسازی، خاطرنشان کرد: پرداخت سریع، فنی و منصفانه خسارت و جلب اعتماد زیاندیدگان یکی از ابزارهای جدی فرهنگسازی است که میتواند جامعه وفادار صنعت بیمه را گستردهتر کند.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان از آمادگی کامل نهادناظر صنعت بیمه برای همراهی و همگرایی با طرحهای توسعهای و افزایش ظرفیت خدمات الکترونیکی در کشور خبر داد و گفت: خدمت صادقانه به مردم برای جامعه بیمه گران، اصل نخست و هدف نهایی است و تجلی صنعت بیمه در زندگی آحاد جامعه، نقطه اساسی هدفگذاری ما به حساب میآید.
گفتنی است محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه ایران و محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران_ در سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران استانی، نسبت به ضرورت همدلی بیشتر بین ارکان صنعت بیمه تاکید کردند.